Gå til innhold

Passer denne rammen til dette hovedkortet?


Anbefalte innlegg

Ok , vi kan si ''Vilke hovedkort passer til denne rammen og prosessor: DDR2- LGA775''

 

Uanz, så trenger jeg et hovedkort fra netshop hvis det er noen forslag. som jeg sa så har jeg sendt in et hovedkort så nå skal jeg få et nytt et. og derfor må det være fra www.Netshop.no men så klart har dere lov å sende in linker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg hadde et gigabyte kort, det var det jeg sendte inn.Det står:

 

Vi har mottatt og testet hovedkortet ditt defekt. Denne varen er dessverre utgått fra vårt sortiment. Fint hvis du kunne finne et annen hovedkort til samme pris som vi kan bruke som erstattning. Ønsker du et dyrere hovedkort, betaler du mellomlegget.

 

sjønte ikke det helt, men som jeg oppfattet det så var det ikke mer igjen av det hovedkorte som jeg sendte tilbake.

 

 

og forresten vet noen hva som er forskjell mellom LGA775 og 775?

Endret av Markus84
Lenke til kommentar
og forresten vet noen hva som er forskjell mellom LGA775 og 775?

 

Det er det samme er bare ikke alle som gidder å skrive LGA.

 

Men hvis du er litt fersk (eller tar jeg feil), er ikke kort i denne klassen nødvendigvis det beste for deg - disse er laget for entusiaster med en del erfaring.

Mulig du ville vært bedre tjent med et litt enklere P35 kort

Lenke til kommentar

Den skal holde den, grunnen til at jeg spurte er at strømforsyningen ofte har en finger med i spillet når ting ryker etter ei stund, når kondensatorer i strømforsyninger begynner å svikte vil den enten ta kvelden straks eller ofte levere stadig mer "uren" strøm, noe som resulterer i at strømstyringssystemet til hovedkortet (vrm) blir utastt for mye høyere belastning da det må "jobbe" mer for å stabilisere strømmen, det resulterer blant annet i mye mer varme.

Men denne strømforsyningen (som forøvrig er produsert av Fortron Source) er bra, men man vet aldri.

 

P45 kommer i løpet av juni

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

vell.

 

Støttet RAM-teknologi DDR II (= DDR2?)Godkjent

 

PCI-E 2.0 x16 connectivity for the ultimate in extreme gaming performance. Godkjent! ^^

 

Kompatible prosessorer:

Pentium Extreme Edition, Core 2 Duo, Core 2 Extreme, Core 2 Quad, Pentium Dual Core, Celeron 400 sequence, Dual-Core Xeon 3100-serien

 

Har: Core 2 Duo. Godkjent.

Endret av Markus84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...