Andy123 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjøpte nylig et skjermkort (NVIDIA 8800GT) men når jeg skulle sette det inn i pcen, hadde pcen det samme sporet som kortet.. Jeg har en ex5 MINI ME pc, og den har en AGP slot og en PCI slot. Er det noen som vet hvordan jeg kan sette in mitt nye grafikkort? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kortet du har kjøpt er et PCI-Express kort. Det er ikke det samme som vanlig PCI. Når du har et hovedkortkort med AGP-slot kan du bare bruke skjermkort som er produsert for AGP. F.eks disse. Returner kortet ditt dit du kjøpte det, og kjøp et AGP-kort. Andre alternativ er å kjøpe nytt hovedkort, men da må du nok bytte ut alt annet i pcen også. RAM etc. Lenke til kommentar
Andy123 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk.. Jeg kjøpte det på komplett.no, vet du om de tar retur varer? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Klart de gjør det..Når du går inn på ordren s¨å står det lever vare innenfor klagefrist eller no slikt også må du velge at det ikke var kompatibelt med ditt system.. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Du har en 14dagers angrerett på nesten alt du kjøper, så bare ta kontakt med de enten på e-post eller så kan du sikkert ringe de om du lurer på noe. Info om angrerett finner du her og her. Du må betale frakt, og hele pakka må returneres med det du fikk. Vær trygg på at du ikke er den eneste i verden som har gjort denne feilen, og det aller meste løser seg helt fint. Bare kontakt komplett så fort som mulig du, så går det nok glatt. Endret 21. mai 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
Andy123 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk for hjelpen Men da blir det ikke noe Age of Conan på meg med en gang hvertfall... Jaja Men kan du anbefale noen bra AGP kort? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er ikke mulig å anbefale noe sånn rett på sparket. Det kommer alt ann på hvor mye du vil bruke, og hvor kraftig strømforsyning du har. Kommer ann på resten av pcen også, men disse to er de viktigste tingene hvertfall. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Men kan du anbefale noen bra AGP kort? har hørt mye flott om dette Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Men kan du anbefale noen bra AGP kort? har hørt mye flott om dette Kan godt hende det, men hvis han ikke har en PSU med 400W eller mer, kan han bare glemme det. Det ender opp med bluescreen og frustrasjon, og så må han bruke penger på ny PSU også. Vi må nok ha litt mer info før vi kommer med tilfeldige annbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå