IntelAmdAti Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det mulig å laste ned Age of Conan fra nettet og installere det allerede nå for å være "klar" til fredag? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Nei. Du kan alltis håpe du får tak i det torsdag kveld på en eller annen rar måte. Endret 21. mai 2008 av Atomics Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 nei, men det burde gått an pga det er snakk om en 30 gig instalasjon ;P Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Man får bare sørge for å få det tidlig på dagen da og begynne å patche da serverne ikke er oppe før kl 19:00 (tror jeg det var). Noen som sa på AoC forumet at de som hadde EA kunne bare laste ned en patch. Vet ikke om det er sant. Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Man får bare sørge for å få det tidlig på dagen da og begynne å patche da serverne ikke er oppe før kl 19:00 (tror jeg det var). Gaute sa nettopp i et nettmøte på NRK "2) Vi åpner slik at du kan spille fra morgenen av, men har ikke noe konkret tidspunkt nå..." http://www20.nrk.no/meldinger/webmelding.a...es&bla=Next Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk spillet i dag. Etter installasjonen så startet jeg conanpatcher.exe for å se om spillet lot seg patche før utgivelse, og det gikk som en drøm. Så ut til å være mye som skulle patches, men det gikk veldig fort Kanskje ikke så stor pågang på serverene enda. Men da er jeg forhåpentligvis klar til start fredag morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå