robertbu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei jeg Søker noen Diamantkort og noen Gullkort Er det noen som har disse i diamant?...: Fredheim Holm Eirik Bakke Skjelbred Sapara Koppinen Eller Otto Fredriksson Er det noen som har disse korta i gull...?: Amund Skiri Eddie Gustaffson Troy Perkins Martin Andresen Runar Berg Ardian Gashi Tommy Knarvik Vegard Forren Eller Gaarde?? Vis noen har noen av dem, Ta konakt Endret 21. mai 2008 av robertbu Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 jeg tar kontakt runar berg. Yes vi planlegger jo Solli byttet Lenke til kommentar
start1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ikke Adrian ardian Gashi gjør du det. Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 ikke Adrian ardian Gashi gjør du det. Det med Solli, vet ikke. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har Forren , Gaarde og Perkins Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei jeg Søker noen Diamantkort og noen Gullkort Er det noen som har disse i diamant?...: Fredheim Holm Eirik Bakke Skjelbred Sapara Koppinen Eller Otto Fredriksson Er det noen som har disse korta i gull...?: Amund Skiri Eddie Gustaffson Troy Perkins Martin Andresen Runar Berg Ardian Gashi Tommy Knarvik Vegard Forren Eller Gaarde?? Vis noen har noen av dem, Ta konakt har koppinen i diamant og berg i gull Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei jeg Søker noen Diamantkort og noen Gullkort Er det noen som har disse i diamant?...: Fredheim Holm Eirik Bakke Skjelbred Sapara Koppinen Eller Otto Fredriksson Er det noen som har disse korta i gull...?: Amund Skiri Eddie Gustaffson Troy Perkins Martin Andresen Runar Berg Ardian Gashi Tommy Knarvik Vegard Forren Eller Gaarde?? Vis noen har noen av dem, Ta konakt har koppinen i diamant og berg i gull have gashi Lenke til kommentar
aninho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. Jeg har E Bakke i Diamant og E Gustafsson i Gullkort. Interresert? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hei.Jeg har E Bakke i Diamant og E Gustafsson i Gullkort. Interresert? Solli i Diamantkort mot Winsnes i Diamantkort og Gustafsson i gull?? Lenke til kommentar
aninho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei.Jeg har E Bakke i Diamant og E Gustafsson i Gullkort. Interresert? Solli i Diamantkort mot Winsnes i Diamantkort og Gustafsson i gull?? NEEEEEEEEEEEEEEEI. Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hei.Jeg har E Bakke i Diamant og E Gustafsson i Gullkort. Interresert? Solli i Diamantkort mot Winsnes i Diamantkort og Gustafsson i gull?? NEEEEEEEEEEEEEEEI. Jeg visste det ble et nei. Lenke til kommentar
aninho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei.Jeg har E Bakke i Diamant og E Gustafsson i Gullkort. Interresert? Solli i Diamantkort mot Winsnes i Diamantkort og Gustafsson i gull?? NEEEEEEEEEEEEEEEI. Jeg visste det ble et nei. Tenkte meg det.... Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har Bakke og Fredriksson i diamant.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg