Fasius Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) ummm... jeg vil gjerne overklokke cpuen littegrann, men det er et lite problem... Jeg finner ikke cpu menyen, eller hva den enn er kalt, i bios... Det er 6 hovedmenyer i biosen min: Main Advanced Security Others Boot Exit I samtlige av de menyene er det bare mulig å endre på enable / disable og litt andre småting. Så kan noen forklare hva som er galt her? Er jeg i den riktige menyen i det hele tatt? Har bios versjon 2.30 om det skal spille noen rolle... vet ikke så mye om overklokking, men jeg må vel lære av erfaring Endret 21. mai 2008 av Fasius Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ummm... jeg vil gjerne overklokke cpuen littegrann, men det er et lite problem... Jeg finner ikke cpu menyen, eller hva den enn er kalt, i bios... Det er 6 hovedmenyer i biosen min: Main Advanced Security Others Boot Exit I samtlige av de menyene er det bare mulig å endre på enable / disable og litt andre småting. Så kan noen forklare hva som er galt her? Er jeg i den riktige menyen i det hele tatt? Har bios versjon 2.30 om det skal spille noen rolle... vet ikke så mye om overklokking, men jeg må vel lære av erfaring Gå til Advanced -> JumperFree Configuration elns. Lenke til kommentar
Fasius Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Finst ikke =/ Samtlige valg under Advanced er enten "Enabled / Disabled". Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvilket hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
Fasius Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Kan det være: Mobile PM965/GM965/GL960? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bærbar: Ikke overklokkbar. Ferdigbygget PC: Ikke overklokkbar - som regel. Hjalp det? Endret 21. mai 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Fasius Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Antar det Ja ja...takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå