mathos Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei! Har prøvd å få hjelp, men det er visst ingen som kan noe om dette. Som kjent vil sidemål bli trekkfag i 2009, og man blir bare testet i hovedmål. Har hørt rykter om at det bare blir 1 norskeksamen som følge av dette. Kan noen bekrefte dette? Isåfall, vil det bli fri- eller fagskriving? Ville trodde det var mest naturlig med fri. Kanskje dumme spørsmål, men men Endret 21. mai 2008 av mathos Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tipper rådgiver eller noen andre i den sammenheng på skolen har god peiling på dette! Hør med de, da jeg tror at det er noe de fleste gjennomsnittlige elever ikke vet noe særlig om. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Norsklæreren din burde jo vite slikt, egentlig. Fag- og friskrivning smelter vel mer og mer sammen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Grunnen til at færre vet sånne ting nå er på grunn av "reformasjonen" Jeg skulle gjerne likt å hjelpe de som er yngre en meg, men jeg har jo ikke peiling. Snakk med rådgiver, det er nok det sikreste. Men at det ikke skal være fagskriving i hovedmål virker litt rart. Du har jo hatt faget i tre år(eller13 egentlig) Lenke til kommentar
mathos Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Nja, det er tross alt friskriving jeg har hatt på mine 20-30 norsktentamner/skrivedager. Satser på det, for jeg sliter stort med konsentrasjonen i norsktimene Naturlig nok.. Har snakket med rådgiveren på skolen, men hun visste like lite som meg. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Nja, det er tross alt friskriving jeg har hatt på mine 20-30 norsktentamner/skrivedager. Satser på det, for jeg sliter stort med konsentrasjonen i norsktimene Naturlig nok.. Har snakket med rådgiveren på skolen, men hun visste like lite som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå