Gå til innhold

5610, g600 eller c702?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det begynner å bli på tide med ny mobiltelefon, derfor har jeg kommet opp med disse alternativene:

- Nokia 5610 XpressMusic

- Samsung SGH-G600

- Sony Ericsson C702

 

Jeg vil ha en mobil med bra kamera (ikke super bra men noe som tar greie bilder), må være mp3 spiller og ha et greit utseende.

 

Hvilken skal jeg velge?

Er C702 såpass bra at det er verdt å vente til man får kjøpt en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare som det er sakt så tar ingen mobil kamera brae bilder, ikke eng gang greie bilder. Dete er no min erfaring.

 

Men hva du burde velge vet jeg ikke, har ikke noen erfaring med noen.

Men skal jeg anbefale noe etter min erfaring med de forskjellige merkene så blir det sånn:

 

Ikke samsung. Har vel eid 4 samsunger og liker ikke merke, finnes bedre merker og velge mellom.

 

Nokia er jo greit merke, men synes det her vert en del feil med nokiane jeg har hatt, men når den fungerer er det ikke noe og klage på.

 

Så jeg ville kjøpt SE c702 pga at det er en SE og det er litt bedre kvalitet over dem, blir ikke noe krøll med den så fort. Prøvde og ta live av en SE T10? eller ka den heter (en av de første mobilene med kamera). la den i vasken og fylte opp med vann og la mobilen oppi, etter 3 dager i vasken var den enda i live :p

 

Men mine anbefalinger blir jo veldig OT da siden jeg ikke har noe vidre kjennskap til de mobilene :)

Lenke til kommentar

Det blir nok C702 på meg ja, det virker som en telefon som passer utmerket til mitt bruk.

 

Passer meg også fint at telefonen tåler litt mere ennn "vanlig", da mine 2 siste telefoner (LG KE820 og SE K610i) ble ødelagt på grunn av litt fuktighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...