sdf123 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Liker veldig godt fortellingene om Blomkvist og Salander av Stieg Larsson og Harry Hole av Jo Nesbø, men nå har jeg lest alt som er utgitt med dem. Så til dere som er inn i denne kategorien, finnes det noe lignende der ute? Kom med tips til lignende type fortellinger/handlinger. Finnes det noe bedre Larsson og Nesbø? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Vel, jeg har lurt på det samme lenge, og lurer i grunnen på hvor jeg skal spørre. Endret 14. september 2008 av alkazelters Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har hørt at Jenta som lekte med ilden skal være utrolig bra. Skal sjekke ut saken. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har hørt at Jenta som lekte med ilden skal være utrolig bra. Skal sjekke ut saken. Det er fremdeles Stieg Larsson Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vel, jeg har lurt på det samme lenge, og lurer i grunnen på hvor jeg skal spørre. Biblioteket? Har du flaks, så treffer du en ålreit bibliotekar Jeg foreslår Jan Guillou og kanskje Henning Mankell. To gode forfattere. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har hørt at Jenta som lekte med ilden skal være utrolig bra. Skal sjekke ut saken. Det er fremdeles Stieg Larsson Det var jo derfor jeg sa det? Beklager om jeg formulerte mig kronglete. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Trådstarter sier jo at h*n har lest alt som er utgitt av dem. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Liker veldig godt fortellingene om Blomkvist og Salander av Stieg Larsson og Harry Hole av Jo Nesbø, men nå har jeg lest alt som er utgitt med dem. Så til dere som er inn i denne kategorien, finnes det noe lignende der ute? Kom med tips til lignende type fortellinger/handlinger. Finnes det noe bedre Larsson og Nesbø? Mulig du kan komme til å like bøkene fra Jeffrey Deaver. Riktignok i amerikansk setting, men med brukbare personkarakteristikker og gode plott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå