Monki Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg fikk for noen uker siden en Asus VW222U. For tiden har jeg en laptop, så jeg har koblet skjermen til den. Den funker helt fint, men jeg klarer ikke å få satt den til primærskjerm. Dette blir veldig irritabelt ettersom nesten alle slags vinduer og etc. åpnes på skjermen til laptopen så jeg må dra alt over til den andre skjermen. Noen som vet hvordan jeg får brukt den nye skjermen som primærskjerm så jeg slipper å dette? EDiT: Ser jeg postet i feil forum. Kan noen flytte til Skjermer? Endret 21. mai 2008 av Monki Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 det kommer helt an på drivere.. ihvertfall hvis du har nVidia skjermkort. den ene driveren fikk jeg ikke kjørt ulike oppløsninger på engang for de to skjermene. hva slags skjermkort har du? Lenke til kommentar
Monki Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family (Intel® GMA 950) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 tja.. jammen ikke sikker jeg på det skjermkortet! men prøv å oppdater driver. hvis ikke tror jeg bare du må bite i det sure eplet og kjøre den som sekundær.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå