PT Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Trykk her for å se problemet og trykk her for å se koden (egentlig bare siden, men innlegget vill blitt veldig langt visst jeg skulle poste hele koden her). Noen som har peiling på hva problemet er? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Hmmm. Det var da merkelig. I IE så den ut som på bildet... Noen som bruker IE som vet hva problemet kommer av? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 såg ut som at du har brukt frontpage og trykt enter isteden for Shit+Enter vis koden til kun det området Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 såg ut som at du har brukt frontpage og trykt enter isteden for Shit+Enter Så i koden, og det er ikke det som er feilen. Sett <p></p> rundt, så blir det ikke slik. (Har testet) Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Heey, det virker helt nå. Jeg må bare få si at det er en haug med greie folk i dette forumet, men jeg må trekke fram 'Mikka' spesielt som har tatt seg tid til å lage nytt design til siden og hjulpet til med en masse småfeil så TUSEN TAKK 'MIKKA'... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå