Gjest Gjest - 22 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei.. Skrive med gjestekonto fordi jeg har en del kjente her på forumet, og ønsker ikke å dele alt med de. Hehe. Men det hele går ut med problemer med kjæresten, store problemer. Vi har vært i lag i over et år, hun har en sønn på mellom to og tre år. Ting har gått opp og ned, noe som kanskje ikke er så rart i et langdistanseforhold. Vi har aldri bodd så nært hverandre at vi kan ta en dagstur til hverandre. Og det har stort sett vært jeg som har måtte reist til hun, selv om sønnen hennes ofte er på besøk på besteforeldrene. Det blir for tungvindt har hun sagt. Men hun vet hun bør reise mer til meg, men det har hun også sagt etter forrige gang vi hadde seriøs samtale om forholdet og det ble nesten slutt. Dette var i begynnelsen av februar og hun har vært hos meg 2 helger, jeg resten utenom tre helger. Forrige skoleår, august til slutten av desember så klarte hun å komme til meg to helger. Det har vært et stort problem for min del. Slitsomt å måtte være den som må reise hele tiden. Vi har også hatt de vanlige kommunikasjonsproblemene, men når det blir skikkelige problemer prioriterer hun å snakke med bestekamerater om forholdet, og blokkerer meg ut. Jeg forstår jo at det er noe galt, prøver å snakke med henne, men da er det ikke noe problemer, bare litt opptatt. Jeg er normalt sett ikke noe uvanlig sjalu person, men hun har innrømmet at hun har vært utro med opptil flere andre kjærester noe som er en stor deal for meg, for jeg klarer ikke å stole 100% på henne når hun er ute på byen eller hos en av sine mange nye bestekompiser hun har blitt kjent med etter hun begynte på skole igjen. Og hun har sagt at hun mister litt grenser når hun drikker mye. Men det er en del andre småting som irriterer meg og setter litt spørmål hvor lenge vi klarer å holde ut, eller om jeg klarer å holde ut. Vi er ganske forskjellige som personer, kanskje litt for forskjellige. Hun er en av de som kommer hjem fra en vanlig arbeids/skoledag, legger seg på sofaen, sover 2 timer, er våken i 4 timer og sovner på sofaen. Det er veldig irriterende når jeg kommer på besøk og det skjer. Vi har jo som sagt vært i et avstandsforhold i over et år, og vi skal begge to gå på skole i 2 år til, pluss at mitt sisteår er i England. Avstanden er blir ikke noe mindre på over to år. Hun kommer til meg i morgen, skal bli over natta slik at vi får pratet om forholdet. Jeg har fortalt henne at jeg er ikke sikker på om jeg klarer å fortsette forholdet etter at vi har hatt slike store problemer, situasjonen har blitt bedre i 3-4 uker og sunket tilbake til bunnen igjen. Vi er begge 22 år. Noen som har noen råd eller erfaringer om lignende situasjoner? Og er det noe dere lurer på, spør. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har ikke så mye å bidra med men du ser ann. Jeg ville vurdert det ifra hvor oppriktig hun er i å fortsette forholdet og endre seg. Hvis hun ikke kommer til å endre seg og det fortsetter å irritere deg så vet jeg ikke. Men ser du en forbedring og at hun virkelig mener at hun skal endre seg til det bedre burde du gi henne en ny sjans. Men som sagt det er opptil deg å vurdere. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Slik jeg forstår det, så har hun blitt smelt på tjukken av en annen mens hun var hva da 18-19 år? Har nå en sønn fikk ikke oppleve det man skal oppleve når man er i den alderen hun ble gravid, feste, reise være med venner, fullføre skolen osv. Så nå som hun har fått litt stabilitet har hun gått til det gode gamle, festing, tøse seg med andre gutter osv. Du sier at hun har vært utro mot flere tidligere typer. Once she starts she woun`t stop. Mitt råd, nå virker jeg kald som faen, men dropp fanskapet mens du kan. Ikke gå dypere du kommer til å bli nedgravd og vil ikke komme deg ut av forholdet igjen. Hun har en sønn på 3 år og oppfører seg slikt. Du høres ut som en fyr som er ute etter et stabilt forhold som skal være og det er ikke hun. Ballen er i ditt hjørne. Anbefaler deg å lese det nest siste innlegget i denne tråden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Langdistanse forhold fungerer sjeldent bra! Det har undertegende erfaring med... Man vil så gjerne, men når man ikke ser hverdandre er det lett for å glemme (hvis man da ikke er veldig forelsket)! Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Langdistanse forhold fungerer sjeldent bra! Det har undertegende erfaring med... Man vil så gjerne, men når man ikke ser hverdandre er det lett for å glemme (hvis man da ikke er veldig forelsket)! Er enig her. Funka veldig dårlig. (norge-nederland 3år) Vi er ikkje sammen nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå