Gå til innhold

GTA IV - Kodetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hørt at det skulle komme i en pach eller noe..

var jo litt da..

http://www.gamesradar.com/ps3/grand-theft-...313153735796095

denne kan jo koome godt med:

Go to a TW@ Internet Cafe, log into a computer, and enter "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" as a URL to view maps that reveal all weapon, health, armor, vehicle, pigeon, ramp/stunt, and entertainment locations.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Koder ødelegger spill, eod. Skjønner ikke hva som er så morsomt å spille spill og samtidig vite at du ikke har gjort noe av det selv.

det er først etter man har gjort seg ferdig med story at man bruker disse... ufattelig gøy og lage kaos i liberty city..

når men har runnet det.. å bruke koder for å komme seg videre i et spille er bare høpløst..

Lenke til kommentar
Koder ødelegger spill, eod. Skjønner ikke hva som er så morsomt å spille spill og samtidig vite at du ikke har gjort noe av det selv.

Jeg bruker ikke koder for at jeg skal greie oppdrag osv, jeg bruker det for å , sånn som 2ball(s) sier: " lage kaos i Liberty city".

Lenke til kommentar

GTA er ein type spel eg ikkje har noko imot å jukse i. Riktignok etter at eg er ferdig med spelet. Kjekt å kunne spawne bilar på høge bygningar, gå bananas med evig våpen og lage kaos over alt. Det er enkelte ting du ikkje kan gjere utan kodar, eit sandkassespel som GTA har stort potensiale til å slå seg laus.

Lenke til kommentar

Hallo, det er ikke DET som er poenget. :wallbash: Selvfølgelig kan alle runde spillet uten koder. Det er etter spillet er rundet at koder er morro. Som f. eks riot-koden, samt gi alle pedestrians våpen. Utrolig mye morro man kan få ut av AIen da :)

Husker på Vice City så hadde jeg en kode som liksom skulle gi flyvende biler. Men denne funket ikke så veldig bra. Så fant jeg tilfeldigvis ut at koden funket mye bedre på båter. Av en eller annen grunn ble det en bug eller noe som gjorde at båtene ikke tok hensikt til gravitasjon osv. Jeg kunne hoppe i en båt og fly rett oppover, dritfort med én gang. Var heller ikke noe makspunkt i himmelen. Så jeg kunne fly helt til byen var en liten prikk. Da var det morsomt å hoppe ut :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

en bra bra tråd..

liker selv og "kick back and cause some chaos" i GTA,

vel her er noen koder iaf for de som trenger dem:P

* Annihilator (Helicopter) - (359)-555-0100

* Cognoscenti (Car) - (227)-555-0142

* Comet (Car) - (227)-555-0175

* FIB Buffalo (Car) - (227)-555-0100

* Jetmax (Boat) - (938)-555-0100

* NRG-900 (Motorcycle) - (625)-555-0100

* Sanchez (Car) - (625)-555-0150

* Super GT (Car) - (227)-555-0168

* Turismo (Car) - (227)-555-0147

(486)-555-0150): AK-47, knife, Molotov Cocktails, pistol, RPG, sniper rifle and Uzi

(362)-555-0100:To refill Niko's health and to give him some fresh armor, insert

(482)-555-0100 If you want to give him health, fresh armor and refill all ammunition,

(486)-555-0100:baseball bat, grenades, M4, MP5, pistol, RPG and sniper rifle,

(267)-555-0100: To get rid of Niko's wanted level insert this number instead: (267)-555-0150: To add stars to Niko's wanted level,

Easter Egg: Statue of Happiness

Head to the Statue of Happiness on Happiness Island via helicopter. Have the helicopter drop you off on the very top of the statue. You'll find a sign up there that states "No Hidden Content Beyond This Point", but it's a lie. If you head inside of the statue from this area, you'll find an actual beating heart inside the statue. How ridiculously creepy!

--

takk til IGN:P

Lenke til kommentar

Håper de legger vekt på koder i DLC. Selv har jeg en save hvor jeg bruker cheats. Blir jo litt "arcade" og bare dra rundt og lage mayhem. Håper de kommer med en bunch av koder. Riot koden hadde vært gøy, men vil også ha koder som gjør alle pedestrians til strippere eller setter fyr på alle rundt deg eller noe sånt..

Lenke til kommentar

er en del ting jeg savner i GTA IV:

-flere muligheter i Ambulance/Firetruck.

-Fly!!

-mer variasjon i bilene(noen ganger virker det som det er fks. SUV. treff i kryssene)

-betille ting på internett/TV-shop

en egen knapp designert til fri siktet.

koder:

-jetpack (hadde mye gøy med denne på sanandreas)

-stuntfly

-gravitasjon, som nevnt over.

etc. etc.

dette var jo en fin tuch:

Go to a TW@ Internet Cafe, log into a computer, and enter "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" as a URL to view maps that reveal all weapon, health, armor, vehicle, pigeon, ramp/stunt, and entertainment locations.

lurt å merke seg at det er "do not" og ikke "dont"...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
en bra bra tråd..

liker selv og "kick back and cause some chaos" i GTA,

vel her er noen koder iaf for de som trenger dem:P

* Annihilator (Helicopter) - (359)-555-0100

* Cognoscenti (Car) - (227)-555-0142

* Comet (Car) - (227)-555-0175

* FIB Buffalo (Car) - (227)-555-0100

* Jetmax (Boat) - (938)-555-0100

* NRG-900 (Motorcycle) - (625)-555-0100

* Sanchez (Car) - (625)-555-0150

* Super GT (Car) - (227)-555-0168

* Turismo (Car) - (227)-555-0147

(486)-555-0150): AK-47, knife, Molotov Cocktails, pistol, RPG, sniper rifle and Uzi

(362)-555-0100:To refill Niko's health and to give him some fresh armor, insert

(482)-555-0100 If you want to give him health, fresh armor and refill all ammunition,

(486)-555-0100:baseball bat, grenades, M4, MP5, pistol, RPG and sniper rifle,

(267)-555-0100: To get rid of Niko's wanted level insert this number instead: (267)-555-0150: To add stars to Niko's wanted level,

Easter Egg: Statue of Happiness

--

takk til IGN:P

Head to the Statue of Happiness on Happiness Island via helicopter. Have the helicopter drop you off on the very top of the statue. You'll find a sign up there that states "No Hidden Content Beyond This Point", but it's a lie. If you head inside of the statue from this area, you'll find an actual beating heart inside the statue. How ridiculously creepy

ja du spoila jo sinnsykt du også nå da :p

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...