Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hvis jeg bruker no fail cheaten på guitar hero 3, vil jeg da komme i den "Cheater" sonen, og få Gamerscoren ned til 0 igjen? EDIT: fant ut at det var en cheats meny der, så blir vell ikke noe straff:) Endret 21. mai 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis jeg bruker no fail cheaten på guitar hero 3, vil jeg da komme i den "Cheater" sonen, og få Gamerscoren ned til 0 igjen? EDIT: fant ut at det var en cheats meny der, så blir vell ikke noe straff:) Når det evt. er en bug i spillet eller spillet selv som legger opp til det, så er nok ikke MS ute etter å ta deg. Tviler også på at de er ute etter de som sniker til seg 10-15 horepoeng Er nok de som trikser og mikser med savefiler i stor skala som får smake pisken. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har et spørsmål ang dette, det er SYKT mange som tar koder på GH3 som f.eks alt fra butikken (da får man flere achievement), er den lovlig å ta? er ikke sånn man blir stempla cheater og mister gamerscoren? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vil tro at alle cheats som er lagt inn i GH3 er lovlig. Cheats på Xoboxer jo noe spillutviklerne selv lager. Hacking og tukling med spilet via en PC er nok ulovelig for dette er ikke noe som er meningen. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Henger meg på denne tråden. Holder det å unlocke cheats en gang, så er de er i cheat-menyen hver gang du starter spillet på nytt? Lurer også på om det er 100% loving å ha de 'unlocked' når man er tilknyttet live. Virker ikke som folk har noe korrekt svar på det enda. Del litt erfaring gutta edit: også lurer jeg på dette med cheats og achievements Endret 14. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå