Colaflasken Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Prøver meg litt på slipstreaming og har et problem når det gjelder drivere... Jeg har lastet ned driverene, men nLite sier at filene skall være .inf filer, men det jeg har lastet ned er en mappe med litt forskjelige filer og en setup.exe fil ?? Noen som vet hva jeg skall gjøre ?? Mvh Colaflasken Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 prøv å åpne .exe fila med Winzip eller Winrar Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 prøv å åpne .exe fila med Winzip eller Winrar Skjer bare det samme som om jeg åpner de helt vanlig Altså installasjonsprogrammet åpnes Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hmmm... Er dette en Microsoft Installer sak, eller et eget program? Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hmmm...Er dette en Microsoft Installer sak, eller et eget program? De fleste er "InstallShield" Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Ingen som vet noe ?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva slags filer ligger det der? Hvis det er driverre, skal det ligge en rekke .cat .dll og .sys filer, i tillegg til en .inf fil. Hvis ikke, så er dette sannsynligvis et pakkeprogram som INstallShield, Microsoft Installer eller til og med Winzip i noen tilfeller. Men hvis du starter programmet så vil alle filene bli lagt i Temp mappen din før installasjonen kan fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå