SirAmp Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei! til tross for temmelig begredelige erfaringer i guiden her på hw, valgte jeg å bestille noe greier fra Direkteshop.no. orderen ble lagt inn mandag kveld. Igår da jeg skulle sjekke status på orderen (gleder meg selvfølgelig som en unge til å få nytt utstyr) fikk jeg 404 på www.direkteshop.no, jeg tenkte ikke noe videre over det, men idag da jeg skulle prøve å sjekke igjen er det fortsatt 404. er det noen som vet noe om hva som har skjedd? er direkteshop borte? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 La oss nå egentlig håpe det. Slike useriøse forhandlere behøver vi ikke. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 ja, men typsisk at jeg hadde en bestilling inne der, og folka akksepter (er/te ??) kun forskuddsbetaling. jaja var heldigvis under 1000lappen, men alikevel sure penger Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Får opp www.direkteshop.no nå. Det kan ha vært et problem med serveren de benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå