CrowaX Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva heter "the Secretary of Defense" på norsk? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Forsvarsminister? Var min første tank ihvertfall. Sjef for Departement of Defense, det tilsvarer vel noen lunde forsvarsdepartementet. Endret 21. mai 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Diskusor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 The Secretary of Defense = Forsvarssekretær/et/iatet Til di som mener Forsvarsminister tror jeg dette heller = Defense minister ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 I England(og muligens andre engelsktalende land) ja, men i USA, hvor jeg antar dette spørsmålet dreier seg om, er det faktisk "Secretary of Defense". Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Storbritannia: Forsvarsdepartementet = Ministry of Defence Forsvarsminister = Minister of Defence, Defence Minister USA: Forsvarsdepartementet = Department of Defense Forsvarsminister = Secretary of Defense, Secretary of the Department of Defense Secretary of Defense er altså den amerikanske forsvarsministeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå