OddZen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men for all del ikke meng deg med kroken folka å få sånn dialekt Ka fan? Prøve du å dræge dæ tongslægg? Kroken e den feteste bydeln i Tromsø, hvis du mene nokka anna, så ska æ trekke visdomstennern dine med bare nævvan! ... Seriøst, vi er hyggelige folk, Kvaløya- og Tromsdalenfolk burde man derimot holde seg langt unna. Eventuelt kan man jo bli kjent med de man har lyst til, uavhengig av bydel. Jeg flytter muligens til Narvik til høsten, fra Tromsø. Driver å kikker sånn smått etter hybel, men tar det ikke så alvorlig enda siden jeg ikke vet sikkert hvor jeg kommer inn. Ikke no galt me dere, men dialekten er ikke helt min stil for å si det sånn Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kongsberg! jeg og madamen =) blir koooos! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 [Hvor er du fra KnewtFan? Er vel fra Kåfjorden, men bor nå i Tromsø . Har bodd her siden starten av 9. klasse (går nå i 10. klasse). Det forklarer jo. Hvordan trives du i Tromsø? Hvordan tror du det vil gå for meg på Kvaløya? På hybel, mener jeg. Er jo bare 17år. Tromsø er knall! Veldig mange aktiviteter for enhver og godt uteliv hvis du er ute etter det. Men for all del ikke meng deg med kroken folka å få sånn dialekt Blir det internat du skal bo på? Er gode bussforbindelser inn til byen. Og det er ikke akkurat så langt inn til byen heller. Jeg skal ikke bo på internat. Finner meg en hybel. Buss er jeg ikke så avhengig av. Skal ta mopeden med dit. I tillegg jobber pappa der. Min største bekymring er internett. kommer til å krepere vis jeg ender opp med noe treigt adsl... Har du noe i mot folk fra Kroken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå