Cc89 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Så, hvor er det dere skal? selv skal jeg enten til trondheim, bodø eller kristiansand. Kommer jo selvsagt ann på hvor jeg kommer inn. Men tenkte kanskje bo på Moholt hvis jeg drar til Trondheim. Noen som har erfaringer fra studentboliger i Trondheim eller Kristiansand? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) moholt studentby er billig, men standaren der er veldig lav. kompis av meg bodde der 4 uker som en midlertidig løsning, flyttet så fort han kunne. edit: men, det er veldig billig å bo der. jeg bor selv på falkenborg studentby nå, helt kurant sted å bo. falkenborg er ikke medlem av SiT. skrev kontrakt på 4manns leilighet på bakklandet i dag, skal bli deilig å flytte så nærme sentrum Endret 21. mai 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flytter fra Tromsø til litt utafor Haugesund, hvor jeg skal bo på internat for å ta almenfaglig påbygg. Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bor hjemme til jeg er ferdig med studiene. Gidder ikke å sløse vekker pengene mine på husleie. Ellers vil jeg aldri ha råd til å kjøpe meg egen bolig i framtiden. Heldigvis har jeg bare litt over ett år igjen. Kan hende jeg flytter til Storbritannia etter det. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flytter fra Tromsø til litt utafor Haugesund, hvor jeg skal bo på internat for å ta almenfaglig påbygg. Gleder meg sykt! Hvor skal du bo? Hva heter stedet? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal flytte ca 220km sørover. Til Kvaløya i Tromsø. Skal gå VG2 Byggteknikk der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 JFM: Hvor er det du bor nå? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) JFM: Hvor er det du bor nå? Finmark sikkert. Endret 22. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bor i Nordreisa. Ca midt mellom Tromsø og Alta Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flytter etter all sannsynlighet til Vestfold, rettere sagt Horten. Der skal jeg gå på Høgskole (HiVe). Bor vel på studenthybel Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bor i Nordreisa. Ca midt mellom Tromsø og Alta I Nordreisa har jeg vært flere ganger . Er ikke 200 km nord for Tromsø likavel om det er 200 km å kjøre med bil. Husk at bilen ikke kjører rett sør . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal "flytte" til Porsanger, Finmark, den 6 August. :/ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er ikke 200 km nord for Tromsø likavel om det er 200 km å kjøre med bil. Husk at bilen ikke kjører rett sør . Det tenkte jeg ikke på Hvor er du fra KnewtFan? Endret 22. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal "flytte" til Porsanger, Finmark, den 6 August. :/ Forsvaret? Hvor er du fra KnewtFan? Er vel fra Kåfjorden, men bor nå i Tromsø . Har bodd her siden starten av 9. klasse (går nå i 10. klasse). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [Hvor er du fra KnewtFan? Er vel fra Kåfjorden, men bor nå i Tromsø . Har bodd her siden starten av 9. klasse (går nå i 10. klasse). Det forklarer jo. Hvordan trives du i Tromsø? Hvordan tror du det vil gå for meg på Kvaløya? På hybel, mener jeg. Er jo bare 17år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal "flytte" til Porsanger, Finmark, den 6 August. :/ Er ikke det bra da? Vi kan godt bytte, så kan du rulle samband på bardufoss. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flytter fra Tromsø til litt utafor Haugesund, hvor jeg skal bo på internat for å ta almenfaglig påbygg. Gleder meg sykt! Hvor skal du bo? Hva heter stedet? Tror det heter Ølensvåg, er en privatskole der. Alltid hat lyst til å gå på internatskole og bo der. Og siden det er litt utenfor en stor plass bor nesten alle på internat og da regner jeg det blir enda bedre Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [Hvor er du fra KnewtFan? Er vel fra Kåfjorden, men bor nå i Tromsø . Har bodd her siden starten av 9. klasse (går nå i 10. klasse). Det forklarer jo. Hvordan trives du i Tromsø? Hvordan tror du det vil gå for meg på Kvaløya? På hybel, mener jeg. Er jo bare 17år. Tromsø er knall! Veldig mange aktiviteter for enhver og godt uteliv hvis du er ute etter det. Men for all del ikke meng deg med kroken folka å få sånn dialekt Blir det internat du skal bo på? Er gode bussforbindelser inn til byen. Og det er ikke akkurat så langt inn til byen heller. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flytter etter all sannsynlighet til Vestfold, rettere sagt Horten. Der skal jeg gå på Høgskole (HiVe). Bor vel på studenthybel Da må du flytte inn på Klokkergården Hva er det du skal studere? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Men for all del ikke meng deg med kroken folka å få sånn dialekt Ka fan? Prøve du å dræge dæ tongslægg? Kroken e den feteste bydeln i Tromsø, hvis du mene nokka anna, så ska æ trekke visdomstennern dine med bare nævvan! ... Seriøst, vi er hyggelige folk, Kvaløya- og Tromsdalenfolk burde man derimot holde seg langt unna. Eventuelt kan man jo bli kjent med de man har lyst til, uavhengig av bydel. Jeg flytter muligens til Narvik til høsten, fra Tromsø. Driver å kikker sånn smått etter hybel, men tar det ikke så alvorlig enda siden jeg ikke vet sikkert hvor jeg kommer inn. Endret 22. mai 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå