DjeeeZ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Heisann dere Har komfirmasjon nå i Septemer som kommer og regner med å få litt cash sånn at jeg kan bygge litt videre på min PC ( For Speccs, se sign. ) Men da kommer spørsmålet.. Jeg har tenkt å oppgradere min PSU til OCZ sin 700w, er det lurt å gjøre nå, 3 mnd. før komf? Eller bør jeg vente med å oppgradere PSU og kabinett ( Antec 1200 som jeg kommer til å kjøpe når det kommer ut) til ETTER komfen? Takker for alle som orker å svare -_^ DjeeZ~ Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Der er vel det samme? Har du penger nå så kan du vel kjøpe allerede? Eller PSU nå og kabinett senere. Hvis du gidder da Endret 21. mai 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe.. Tror du misforstod litt.. Tenker på å kjøpe "Litt" av det jeg skal kjøpe til komfen.. Og om det svarer seg og kjøpe litt og litt, enn alt med en gang.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du tenker på å kjøpe noe nå og resten til komfen (og la det du kjøper nå ligge brakk i mellomtiden) ville jeg ventet. Mye skjer, både med teknologi og priser. September er ca 3 1/2 måned frem i tid. Råd gitt nå holder antaglig ikke vann på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå