knuterik91 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei! Har fått en Ipod touch og skulle gjerne ha fått brukt den til internett, men problemet er at den ikke finner mitt nettverk, men andres nettverk finner den:S Det trådlæse nettverksnavnet inneholder bokstaven ø, kan det ha noe å si når jeg ikke har norsk tastatur? Forøvig er trådløse routeren en Planet wap-4033. Takker for all hjelp=) Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hei!Har fått en Ipod touch og skulle gjerne ha fått brukt den til internett, men problemet er at den ikke finner mitt nettverk, men andres nettverk finner den:S Det trådlæse nettverksnavnet inneholder bokstaven ø, kan det ha noe å si når jeg ikke har norsk tastatur? Forøvig er trådløse routeren en Planet wap-4033. Takker for all hjelp=) fant det ut, Det var Ø i nettverksnavnet som gjorde det:S:S...vell bytte Ø om til O og nå fant ipoden nettet:D:D:D:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde samme problemet selv, bare med symboler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå