suport Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei, jeg har problem da jeg kjøpte pc av en kamerat. Han hadde kjøpt ny pc, men ville beholde den gamle hardisken. Han har kun byttet ut den gamle harddisken med den nye. Men nå som jeg er kommet hjem for å prøve den nye PC-en og installere windows så finner ikke PC-en harddisken eller cd rommet. Og når det er gått en liten stund så kommer det en skjerm det det står noe med Nvidia booting, men det skjer ikke noe mer. Hardisken er koblet som single/master på jumperene. Er det noen som vet hva problemet kan være? Det er velagt et bilde av PC-en, ta en titt på om det er rett koblet. Endret 21. mai 2008 av suport Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Se på BIOS skjermen i oppstart om den finner CD og disk. Hvis ikke, koble fra disken og se om CD dukker opp, og omvendt. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har cd-rom og harddisk på samme ide kabel, og jeg måtte sette hardisken på slave og cd-rom på master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå