Gå til innhold

skal kjøpe smartphone til max 8000 kr

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal no kjøpe ny tlf, har i dag Nokia N95 8 GB og er drit lei den. Så no vil jeg ha noe vesentlig bedre. Jeg er ikke så inne på hva som er best innen smartphone, så jeg håper noen er mer oppdaterte der en jeg.

Har lyst på alt i tlf, men driter i kamera. Hadde vert best med en som ikke ble levert med kamera siden jeg overhode ikke har behov før kamera.

Ellers er et krav at mobilen må ha touch skjerm.

Hva hadde dere kjøpt dere hvis dere hadde 8000 kr til ny mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iphone er ikke noe jeg liker. hadde ipod touch og den kastet jeg siden jeg ikke kunne fordra den tilslutt :p

Har vurdert Touch Cruise men vil ha en som er litt kjappere. har hørt den er litt treg.

Når kommer HTC Diamond? hvor mye bedre er den en Touch Cruise?

Har HTC Diamond gps? er kjekt og ha når man skal finne frem.

HTC TyTN 2 har jeg ikke sett på, men skal se nermere på den.

Kom gjærne med flere forslag, men helst på mobiler som er ute no siden det klør i fingran etter noe nytt og mer avansert en nokian.

Takker før svar :)

Lenke til kommentar

Valget står så langt mellom HTC Diamond og HTC TyTN 2. Begge frister, men trur jeg liker TyTN litt bedre siden den har tastatur i tilleg. Noe som er greit og ha, men ikke noe jeg egentlig prioritere.

Følger det med TomTom på noen av de to mobilene?

Vet det følger med på HTC TC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
iphone er ikke noe jeg liker. hadde ipod touch og den kastet jeg siden jeg ikke kunne fordra den tilslutt :p

Og jeg knuste ipod'en min i ren desperasjon etter at all musikken forsvant. Det var en deilig følelse å kjenne at det var jeg som for en gangs skyld hadde kontrollen. :D

Lenke til kommentar

Er Touch Diamond like avansert som TyTN 2?

Likte at TyTN 2 har tastatur.

å må ha meg ny mobil i morgen, så blir vel kanskje at jeg ender opp med begge to. hehe.

Og skulle gjærne hatt HTC P6500 også. Morsomt og ha noe ikke alle har :p

Lenke til kommentar

virker som jeg blir å gå før TyTN 2 siden man ikke har mulighet og bruke minnekort på Touch Diamond. har kun lest at den ikke ståtter minnekort. men fint om noen kan bekrefte det.

Ser ut som jeg kjøper meg TyTN 2 i morgen. så får man heller oppgradere til bedre tlf senere.

Skulle ikke SE komme ut med en rå tlf snart? husker ikke i farten hva den heter, men kun at det er en smartphone.

Lenke til kommentar

Jepp, TyTN 2 er nok det beste valget om du er redd Touch Cruise er treg, for det er både den og de fleste andre WM-telefoner, Diamond inkludert. Synes i grunn TyTN 2 er skrekkelig treg også, men den er vel blant de raskeste?

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Forslag:

mobil: Nokia E51 ca. 2000kr

i_360382-300x200.jpg

Bærbar pc: HP Pavilion tx1320eo ca. 6000kr

KA159EA-UUW.jpg

Bedre å kjøp en liten 12tommer bærbar pc med E51, istedenfor å kjøpe en kjempe dyr mobil med alt av funksjoner som aldri blir like bra som en touchscreen bærbar PC me vribart skjerm med tastatur! bedre å kjøpe en "enkel" smartphone som E51 som alt du trenger i en smartphone og en laptop til de tyngre oppgaver.

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Jeg gidder jo ikke og kjøpe meg E51 når jeg har N95 8GB!

Og bærbar pc har jeg og, både i høvlige 12" og 20" så der er jeg berget. hehe.

Tenkte at denne TyTN 2 passer bra til SE slipper Xperia 1. Da må jeg vel ha den og, så lenge den støtter bruk av minnekort. Før det er svert viktig før meg og ha minnekort.

så da blir det vel TyTN 2. Drar og kjøprer den i dag eller i morgen. får se når det passer best.

Bare kom med flere forslag, siden TyTN 2 er så billig så kan det jo hende jeg kjøper enda en til :)

Lenke til kommentar

Posten var vel mest en kommentar til posten over min. ;)

Men jeg er ikke helt enig i din tolkning, min vil være noe slikt:

Lagerstyringssystemer, dokumentbehandling, multimedia og surfing, fjernkontroll, multimediatastatur og touchpad til hjemmekino, (og for ikke å glemme:) navigasjon, e-bøker, TV-titting og Messenger = TyTN 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...