Pallantir Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg vet jeg har sett dama før et eller annet sted, men kan bare ikke huske hvor. Jeg snakker om den mørke med langt hår og ti kilo for lite kjøtt på kroppen. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Alt sammen er på Flash, så jeg måtte ta skjermdump. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hu der er jo skamdeilig. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) De reklamene fra H&M, Gina Tricot, osv. gjør det litt hyggeligere å vente på bussen EDIT: Etter litt viktig research fant jeg ut at hun heter Daria Werbowy. Endret 21. mai 2008 av Vralteladden Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Takk for det! De likte visst ikke at du linket til bildene deres... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noe må da vi som blir dratt gjennom alskens klesbutikker med kjæresten ha og gjøre også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå