Occi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg er ute etter et kabinett siden det jeg har nå føler jeg mangler en del praktiske løsniner, deler av kabinettet begynner å bli slitent, er lei dets utseende og dets medfølgende vifter er slitne og blitt ganske så dårlige med årene. Det jeg setter vekt på er vel rett og slett det de fleste legger vekt på: -Utseende -Pris (Helst ikke over 1000) -Kjølemuligheter -Helst medfølgende vifter (her igjen, pris) Jeg har kikket på bla.a Antec: P182, 190, Cooler Master: CM 690, Centurion 532/534, Silverstone TJ07/TJ09. Men problemet er at etter å ha lest reviews av de forskjellige kabinettene er det alltid noe negativt på en eller fler av de. Det jeg er ute etter er anbefalninger, egne erfaringer and such. Rett og slett nyttig info som kan hjelpe meg til å velge Jeg tar selvsagt imot tips om andre kabinetter! Hardware som skal inn er: -Intel Core 2 Q6600 (m/Noctua Noctua NH-U12F med 1x 120mm vifta som medfølger) -8800GTS 320mb (altså den gamle GTS'en) -2gb (2x 1gb Crucial BallistiX) -2-3 harddisker (mye mulig jeg skal invistere i en ny 500gb siden de er blitt så billige.) -Corsair HX520 Skal vel ikke klokke, men hvis mulig så hadde det vært kjekt med kjøling som gir mulighet for det. PC-en skal brukes ganske mye (være i bruk opptil 8timer med kraftig bruk, spilling o.l.) Altså trengs det relativt god kjøling. Tja, tror jeg har skrevet nok, om det er noe som trengs nærmere forklaring så ikke nøl med å spørre! -Kjeksomanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå