Gå til innhold

AoC: cdon sendte ut igår!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er litt mye å håpe på, men er det mulighet for meg å fiske fram et sporingsnummer? Gjelder CE-versjon. For den skal vel havne på et postkontor, sant? Og så tar det 24-36 timer før det kommer en pakkelapp i postkassa, og så nye 16 timer før det postkontoret åpner... Lørdag ftl :(

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor cdon.no holder til forresten? Er villig til å kjøre å hente AoC CE på fredag dersom de ikke har fått sendt dette før det...

Møte opp mannsterke med skjold og sverd og forlange salgssjefens hode på en stake? :-P

Lenke til kommentar
Dette er litt mye å håpe på, men er det mulighet for meg å fiske fram et sporingsnummer? Gjelder CE-versjon. For den skal vel havne på et postkontor, sant? Og så tar det 24-36 timer før det kommer en pakkelapp i postkassa, og så nye 16 timer før det postkontoret åpner... Lørdag ftl :(

Vet ikke hvor du bor, men jeg får hentelapp i postkassa samma dag som pakken kommer til kontoret..

Posten vet jo at pakken kommer, så den blir sendt ut rett før pakken kommer

Lenke til kommentar
jeg har også bestilt fra cdon å magefølelsen min er dårlig, vurderer å droppe jobben å stelle meg i kø i morra tidlig for å sikre meg en gratis utgave fra spaceworld :)

Skulle gjerne gjort det samme, men spaceworld åpner 2359 natt til 23.mai, og jeg starter på jobb 0000 natt til 23.mai :p Og jeg har dessverre ikke raskt nok bil til å redusere 1,5 time kjøretid ned til 1 minutt :p

Lenke til kommentar

Du trenger ikke hentelapp. Bare å ta med ordrenummer og legitimasjon :) .

Lenke til kommentar
så jeg trenger altså bare å ta med ordrenummer å leg for å gå å hente det på postkontoret?

isåfall er kjanse ikke helga ødelagt da med mindre cdon fucker alt opp

Stemmer det :) .

Hei, min er "sendt". Men den blir sendt som brevpost står det, vil det da si at eg får den i postkassa heime?

Hans

Jepp ;) .

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor cdon.no holder til forresten? Er villig til å kjøre å hente AoC CE på fredag dersom de ikke har fått sendt dette før det...

Tror de har lageret sitt i Sverige..

CDON hadde ikke problemer med å få ut GTA IV i tide i hvert fall, og jeg har aldri hatt problemer med dem tidligere. Det meste av de spillene og filmene jeg handler kjøper jeg derfra og de har ikke skuffet meg hittil i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Hei, min er "sendt". Men den blir sendt som brevpost står det, vil det da si at eg får den i postkassa heime?

Hans

Så lenge pakken går ned i postkassa ihvertfall. Men såvidt jeg har forstått så er den såpass stor at den nok ikke går ned i de fleste postkassene her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...