SniKaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tenker kanskje å skrive om hvordad kriger påvirker folks liv Kalde krigen kan jeg bruke der ^^ Edit: kommer ikke langt med skrivefeil på eksamen, så like greit å rette her og.. Hva synes folk om ideen min? Virker som en bra ide. Jeg håper bare jeg ikke bommer å ikke kan bruke noe av det jeg har skrevet jeg:/ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gruppepress er desidert en oppgave, om ikke blir jeg overrasket rett på meg om jeg har skrivefeil.. o_O Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gruppepress er desidert en oppgave, om ikke blir jeg overrasket rett på meg om jeg har skrivefeil.. o_O For og si det sånn er ikke jeg den rette til de:P Ja håper det virker med gruppepress. Er egentlig mest skeptisk på del 2 hvor jeg må skrive ca 3 sider:( Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jaja, dere får ha lykke til alle sammen, uansett hva vi nå til slutt ender opp med å skrive! Lenke til kommentar
IndR Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Lykke til alle sammen, og husk ikke stress. Er som en slags tentamen, bare litt strengere, ikke stress og ta det med ro. Bli inspirert og engasjert i teksten, og bruk litt og gjør den original. Bruk tida godt, og full ut, trenger 5 tider på to tekster. Blir du lei, ta en kort pause og skriv igjen. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Lykke til alle sammen, og husk ikke stress.Er som en slags tentamen, bare litt strengere, ikke stress og ta det med ro. Bli inspirert og engasjert i teksten, og bruk litt og gjør den original. Bruk tida godt, og full ut, trenger 5 tider på to tekster. Blir du lei, ta en kort pause og skriv igjen. Blir utrolig stresset om noen begynner å gå, men når jeg da sitter ca 30 min etter di har gått så er jeg normal igjen, det er bare at den tiden går allt så utrolig fort at det blir fullt av skrivefeil:P Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ok dere, nå legger jeg meg... Ønsker dere alle lykke til imorgen! Kom inn på tråden evt. lag en ny der dere/vi forteller hvordan det gikk! Pust dypt, og ikke stress. Vi har god tid på oss, og vi skal vise utdanningsdirektoratet hvor flinke vi er - i både hovedmål og sidemål!!! God natt, og igjen: LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da må nesten jeg ta kvelden også Lykke til Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 GLHF til alle ja ;> Mange som blir sittende oppe lenge i kveld eller ? Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Tror ikke det Skulle ha fått skrevet ut noen notater, info osv. Får håpe jeg får skrive det ut på skolen, vis jeg kommer tidlig ? Endret 22. mai 2008 av tehextinct Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 bare en ting: USB-penner er lov, sant? Hvis ikke må jeg printe som et helvete nå ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Uff. Printern er ødelegat. Så jeg må komme på skolen litt tidlig, men får man lov å bruke USB-penner? Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det bør gå greit det siden "alt" er tillat. Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriver dere på pc da (Det gjør ikke jeg) ? Har mange ganger tatt med minnepenn på skolen, å skrevet ut, vis det er det dere mener Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi har i hvert fall lov å bruke minnepenner . Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er vel opp til kvar enkelt skule å bestemme om ein får ha med samanhengande tekstar og USB-pennar. Eg fekk ikkje lov til å ta med USB-penn, eller samanhengande tekst. Kjipt! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan mener du det skal være opp til hver skole om de skal tillate sammnhengende tekst og minnepenner? Sist jeg sjekket, så kunne verken tekster eller minnepenner kommunisere. Minnepenner er nok litt mer usikkert enn sammenhengende tekster, siden teknologien åpner for så mye rart, f. eks. hemlig trådløs mottaker i usb-pennen... ^^ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da var dagen her lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå