Zumcern Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Finnes det noen måte å begrense nettverkshastigheten på andre pcer på nettverket? Takk! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Finnes det noen måte å begrense nettverkshastigheten på andre pcer på nettverket?Takk! Selv bruker jeg NetLimiter, er fiffig program som ordner biffen. Du må allikevel installere programmet på maskinene du ønsker å begrense. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Har lastet ned NetLimiter og installert det på begge pcer, men skjønner ikke hvordan jeg skal begrense max hastigheten på den andre pcen. Endret 21. mai 2008 av magnuzzz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lastet ned NetLimiter og installert det på begge pcer, men skjønner ikke hvordan jeg skal begrense max hastigheten på den andre pcen. Du må konfigurere programmet på PC-en du skal begrense, såvidt jeg vet lar det seg ikke "fjernstyre" over nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå