Gå til innhold

mShop er borte?

Anbefalte innlegg

jeg har prøvet og logge meg inn i mShop.no sin webbutikk i noen uker nå men har ikke greiet det

jeg trodde først de hadde problemer med serveren men dette har foregått så lenge at jeg ikke vet om de gikk konkurs eller ikke?

er det noen som vet hva som skjedde med mShop.no ?

jeg likte virkelig mShop, de hadde god servic og support, håper det går bra med dem

jeg har kjøpt noen varer fra dem og lurer på om de ikke driver butikken lengre hva skjer med garantien på varene da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke mShop er konkurs, men det er jammen ikke langt unna.

Denne webshopen har vært det største handle marerittet jeg noen gang har hatt.

Jeg kjøpte dvd anlegg (++) av dem i desember ifjor, og jeg er ENDA ikke ferdig med denne handelen. Og det skyldes enkelt og greit rot, og at de ikke har hatt evne til å rydde opp.

Det har vært feil på varer, opptil 1.5 ukes forsinkelse på utsendelser, direkte løgner på telefon, innsendte pakker i retur og lovnader som ikke blir holdt. De har hatt den dårligste kundeservice jeg i mitt levende liv har vært borti (og jeg er ikke helt ny på dette området).

Men per idag har mShop skiftet ut (les sparket) ansatte, og lover bot og bedring til alle kundene sine. Må innrømme det er vanskelig og tro dem..

Jeg vet jeg ikke er alene om disse problemene med mShop, så det skulle ikke forbause meg om mShop skulle takke for seg, men dette er rein skjær spekulering.

Digilong *oppgitt*

Lenke til kommentar

wow jeg har ikke hatt problemer med dem

fikk god service jeg

men jeg har ikke greidt å komme inn på dems side på en stund og lurte på om andre ikke kom inn heller?

men om de går konk hva skjer med varene som jeg kjøpte fra dem, altså hva med garanti og sånt?

finnes det noen måte å kontakte dem på?

Lenke til kommentar

Du får prøve å ringe dem. Jeg snakket med dem senest på Torsdag, så det er fullt mulig å få tak i dem.

Men når det gjelder garanti, så er jeg ikke den rette til å svare på det.

Ta deg en titt på guider siden til hardware, så kanskje du finner noe du kan bruke der. Ellers så kryr det av ressurs sterke folk med kunnskaper om sånt på dette forumet.

Digilong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...