Lovinda Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei, jeg har lett lenge, men jeg finner ikke notene til melodien "that's what freinds are for" Jeg er IKKE flink med noter, men dette er et musikkrposjekt og jeg vil vise mitt beste. Dersom du finner notene tror du du kunne skrevet de ned slikt: (f.eks.) c,d,e, g, c? Håper du virkelig hjelper, trenger hjelp. Det ville betydd ENORMT! Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 bare så du vet det er venner stavet "friends" og ikke "freinds".... kan være skrivefeil, men om du skrev dette mens du lette, ville det ha hindret deg Martin Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Heh, nei da, det var bare en skrivefeil.Overskriften er jo skrevet rett Men takk for at du svarte meg uansett bare så du vet det er venner stavet "friends" og ikke "freinds".... kan være skrivefeil, men om du skrev dette mens du lette, ville det ha hindret deg Martin Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Heh, nei da, det var bare en skrivefeil.Overskriften er jo skrevet rett Men takk for at du svarte meg uansett bare så du vet det er venner stavet "friends" og ikke "freinds".... kan være skrivefeil, men om du skrev dette mens du lette, ville det ha hindret deg Martin hehe la faktisk merke til det med overskriften rett etter jeg hadde postet innlegget... grunnen til at du ikke finner det er nok at artisten er for ukjent eller "uinteressant"... hvem er det forrsten?? Martin Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.lyrics-p.com/authors/bacharach/...or-chords.shtml Er det denne? Hadde vært fint om du hadde skrevet artisten også, så vet man hvilken man skal finne. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, det er den, men denne er for vankelig... De som synger sangen er: Dionne Warwick, Stevie Wonder, Luther Vandross & Whitney Houston (kjente folk for å si det sånn...) Takk til dem som har svart så langt http://www.lyrics-p.com/authors/bacharach/...or-chords.shtml Er det denne? Hadde vært fint om du hadde skrevet artisten også, så vet man hvilken man skal finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå