sBn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hjelp, Jeg kommer ikke inn på sikre sider :oops: har telehor adsl Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 sett ned internettsikkerheten til standard, eller skift til f.eks. opera Lenke til kommentar
sBn Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 sorry det funka ikke :oops: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 under kontoadministrasjon har du sktudd på hypersikkerhet eller hva det heter, det er noe som ikke fungerer da tror jeg, bla trådløs nettverk. sjekk det ellers sjekk chatten til telenor, hva kjører du av software da?, brannmur windows ieversjon osv Lenke til kommentar
sBn Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 jeg har vindows 98 second edition Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 prøv å innstallere en oppgradering fra Microsoft som muligjør 128-bit kryptering... Du kan sjekke hvilken "styrke" du har ved å trykke på hjelp i browseren din... Og så "Om Internett Explorer"... Der har du antagelivis 56-bit... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ikke mas med det ta og kjør inn opera, det er noe nytt... Men sjekk på kontoadministrasjonen på www.online.no om du har skrudd på noe som ikke skal mekkes med, husker ikke hva det valget jeg foreslo heter men det er bare å lete, ellers har telenor en chat du kan bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå