Gå til innhold

Matematikk-eksamen er over!


dadiadi

Anbefalte innlegg

Jeg gratulerer meg selv for å ha gjennomført matematikk-eksamen for 10 klasse i dag! Ble veldig overrasket over at den var så lett, hadde pugget og stresset med formler og regelbøker i en uke, så får jeg ikke bruk for det en gang! Men what ever, jeg er ferdig :D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes den var rææv... :dontgetit: Fasan, hvis jeg hadde rukket frokost/ta med mat kunne jeg gjort det så mye bedre :facepalm:.

 

Gratulerer forresten! :) Nå tror jeg at jeg skal slutte å spamme ned forumet med hvor dårlig det gikk for meg og heller se framover!

Endret av ErlendPerlend
Lenke til kommentar

Hadde den jeg også, tror det gikk veldig bra.

Hadde ikke peiling på 1.10, med hus/perspektivlinjer, men tippa 2. :)

 

EDIT: Hvilket svar fikk dere på den oppgaven der man skulle finne ut hvor mye en 5-krone hadde veid hvis den ikke hadde hatt hull i midten?

Fikk 8,06 gram.

Endret av -Jungeldyret
Lenke til kommentar

Jeg skrev bare at det kom helt an på hva man fylte det hullet med xP

 

Edit: Stussa litt på den der med 9v batteri direkte på dioder. Jeg skrev bare at de ville aldri greie å få solgt for 3000 kr fordi greiene ville bli upopulære når diodene brant opp så fort.

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
På oppgaven "Hvor mange forsvinningspunkter har tegningen over", hva svarte dere? Jeg skjønte ikke en dritt så tippa 4...

 

Holdt på å gjøre det jeg og. Studerte siden i matteboka om forsvinningspuntker, men den tegnignen hadde så mange streker at jeg ikke ble noe klokere... :p Skrev til slutt to, selv om jeg var like "sikker" på at det var 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...