Gå til innhold

Vanskeligt og overklokke sapphire 3870 x2 ?

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg driver og prøve og klokke kortet mitt her, men det er no som hindrer og sette minnet over 1000 mhz.

Jeg bruker ikke overdrive fra ccc da jeg ikke har den ende spesielle strømpluggen på psu min så jeg må bruke 2 overganger som følgte med.

Bruker rivatuner, og når jeg klokke på minnet så stoppe det en plass og klokke seg ned igjen selv, samt sliter litt med og klokke begge gpu.

Jeg klare klokke den ene GPU det jeg vil, men når jeg velger den andre så stiller den seg ned selv, så er rart at det bare gjelder 1.

Er det noen som har en god guide eller noe tips til og klokke dette kortet.

Bruker vista 64.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg driver og prøve og klokke kortet mitt her, men det er no som hindrer og sette minnet over 1000 mhz.

Jeg bruker ikke overdrive fra ccc da jeg ikke har den ende spesielle strømpluggen på psu min så jeg må bruke 2 overganger som følgte med.

Bruker rivatuner, og når jeg klokke på minnet så stoppe det en plass og klokke seg ned igjen selv, samt sliter litt med og klokke begge gpu.

Jeg klare klokke den ene GPU det jeg vil, men når jeg velger den andre så stiller den seg ned selv, så er rart at det bare gjelder 1.

Er det noen som har en god guide eller noe tips til og klokke dette kortet.

Bruker vista 64.

Bump!

Sliter enda med og klokke dette kortet da det ene stiller seg ned automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...