Gå til innhold

USB harddisk på xbox360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Den vil da funke greit vil jeg tro, men hva skal du bruke den til? Eksterne hardisker på X360 kan kun benyttes til multimedia-funksjoner, dvs se videoklipp/filmer, musikk og foto.

Til savegames og nedlastninger fra Marketplace trenger du Microsofts offiselle og overprisede hdd.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Hei, har en Western Digital My Book Pro 320 GB ekstern harddisk. Men når jeg putter USB'en i 360'en så detekter den ikke selve harddisken. Hvor skal jeg inn for å finne harddisken min, har nemlig *rippet filmer fra de kjøpte DVD-platene som jeg gjerne vil se. Harddisken er formatert fra FAT32 til NTFS Takker for alle svar!

(Unnskyld for at jeg "hijacket" tråden din, men for fornuften vel og merke er det smartere å spørre et relevant spørsmål i tråden den er i, slipper unødvendig rot på forumet :))

* Ripper DVD-platene i tilfellet DVD'ene noen gang blir ødelagt, så har jeg jo en slags backup ;).

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
husk å formatere den i fat32.

Det er derfor xtra hardisken min ikke funker, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
husk å formatere den i fat32.

Det er derfor xtra hardisken min ikke funker, hvordan gjør jeg det?

Min Datamaskin --> Høyreklikk på eksterne harddisken --> Formater --> Velg FAT32 --> Vent litt, kan ta litt tid = Suksess!

ganske noob jeg er, men fjerner alt seg da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

jeg finner ikke FAT32...

Går jeg på File System, er det bare NTFS der..

jeg kan velge mellom Capacity, File System, Allocation Unit Size, og Volume label.... Hjelp:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...