IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Heiå.. Spiller bare demoen..og skal kjøpe spillet..men lurer på en ting,er den ingen måte å få en til å låse siktet på en person..eller må du "søke"deg frem til fiendene hver gang? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er ikke auto- aim hvis det er det du tenker på. En må føre siktet til den du skal skyte.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 DOH...var auto aim eg mente ja..stod helt stille...hehe..Så det er ikke det altså.jaja Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Etter å ha spilt det i 20 min kan du skyte et eple av hodet på hvem som helst, tenkte aldri at siktinga var noe problem. Det går forresten fint an å spamme skudd mens du løper uten å sikte med flere av våpnene også. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 spes er det som arokh sier rett og slett for bra med hagla.. bare å springe og skyte som en gal med haglen uten å sikte, tilnærmet autoaim.. Spørs om det funker så bra på hard, men jeg spillte bare på medium Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det finnes ingen auto-game mode heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå