kake_fisk Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når jeg trykker forskjellige tegn på tastaturet, kommer det ikke de tegnene som står på tastaturet. Dette skjer også med skjermtastaturet mitt. Det er heller ingen skade på tastaturet... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan du nevne eksempler? Gjelder det alle taster? Hva kommer istedenfor? Er det i XP? Ingen som ahr vært inne og endret språkinnstillingene/keyboardinnstillingene dine slik at du har et feks engelsk tastaturoppsett? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har norsk vista. og vanlig norskt tastatur. Men vent nå virker, det.. Rart... Dette har skjedd før også :\ Kommer sikkert til å skje igjen.. Lenke til kommentar
FrameRelay Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis det er laptop eller noen av "mediatastaturene" du har, så kan det være at Function keys er aktivert. Hold ned Function(Fn, Easy el.) og trykk "Num Lock for å deaktivere.. På mitt så er U=4 O=6 L=3 osv. når Fn er aktiv... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Helt sikkert NumLock som er aktivert ... Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Men det skjedde jo med alle tegnene... Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men det skjedde jo med alle tegnene... Ja, det er det som skjer med NumLock. Hvis det skjer igjen, og det er bare noe som er fucka, så er det nok regional instillingene som er blitt endret på en måte. Hadde et slikt problem tidligere jeg, slik at 7 ble ikke /, 6 ble ikke & osv. Da måtte jeg endre regionalinstillingene til norsk igjen. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Oja, hvordan skifter jeg regionalet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå