chiefo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dama har vært god til å skru av strømmpadden mens pcen er på, og jeg tror ikke det har vært helt sunt for den. Så for ikke lenge siden kom den til oppstartsvindu som gir meg noen alternativer: ESC - Boot Menu F1 - Setup F10 - system recovery Problemet er at den ikke reagerer når jeg trykker på disse knappene. Mye mulig fordi det trådløse systemet har sluttet å virke (prøve med nytt batteri), men når jeg satt i et tastatur med ledning var den fremdeles like kjedelig. Hva KAN gjøres, og må eventuelt gjøres? Kan ikke med BOOT-cd og det, men er det løsningen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det finnes to typer tastatur med ledning: USB og den gode gamle PS/2. Det er ikke alle PCer som fungerer i BIOS med USB tastatur. Hvilken type har du? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det finnes to typer tastatur med ledning: USB og den gode gamle PS/2.Det er ikke alle PCer som fungerer i BIOS med USB tastatur. Hvilken type har du? Trådløsboksen går vel i en USB, men når jeg kjøpte et tastatur (byttet fort tilbake) med ledning så var det en lilla rundt klump i enden, som sikkert er PS/2. Reagerte ikke da heller. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Slik ser skjermen ut.. tastaturet lyser normalt (låner et med ledning) - men registrerer fremdeles ingenting av valgene jeg får. Selv ikke F8 før denne blå skjermen kommer fungerer. Hva kan jeg gjøre, og blir det dyrt å sende den til IT-repratører? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Her er problemet, samme som trådstarter :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå