Flanger Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 På laptopen min har jeg kun en lydutgang, noe som gjør at det bare er fronthøyttalerne som gir lyd. Målet er å sende stereolyden til resten av Logitech X-530 høyttalerne mine. På en eldre pc jeg har var dette mulig ved å bruke et nvidia program, da jeg hadde nvidia hovedkort. På denne dataen brukes Realtek, og jeg finner ingen lignende programmer hos dem. Derfor regner jeg med at jeg trenger et tredjepartsprogram for å få dette til å gå.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 du har ikke noen instillinger på anlegget ditt da? på mitt gamle 4.1 system, så var det slik at om jeg bare hadde 1stk mijijacklednin ifra lydutgangen og inn på subben, så spilte han stereo i alle høytalerne. men om jeg hadde begge minijack kablene koblet i subben, så spilte den bare på de høytalerne fremme, med mindre jeg plugget den andre minijack kabelen og til PC-en. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det ser ikke ut som det er noe sånt på anlegget mitt nei. Jeg har tre kabler, en til fronthøyttalerne, en til bakhøyttalerne og en til sub. Nå spiller anlegget 2.1 selv om jeg ikke har subkontakten tilkoblet. Edit: Ser ut som jeg trenger noe à la det syar2003 snakker om her: Endret 21. mai 2008 av Flanger Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan ikke fikse det med et vanlig Y- ledd, og så koble front og bak til den samme utgangen? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Godt forslag! Det skal jeg gjøre hvis jeg ikke finner noen programmer som kan brukes. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva om jeg erstatter Realtek lydkortdriveren med NVidia driver slik at jeg kan bruke NVMixer? Kan jeg få problemer da? Jeg har en Acer Aspire 5610z til informasjon. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Lyddriveren din har nokk lite den kan gjøre når lydkortet ditt bare kan sende ut på 2 kanaler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå