Mewsique Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Den populære science fiction-serien blir ifølge kilder beriket med tre nye filmer i år. Les mer Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Oohh!! Herlig! Disse må jeg i så tilfelle få meg, er diehard fan av BSG! Har også hørt 2009 fra kilder jeg ikke kommer på i farten, og gjør meg slettes ingenting, med tanke på kvaliteten de leverer. Fortiden gjør meg heller lite å få med meg, bare de ikke lager spinoff til noe greier *etter* de finner jorden (om de gjør det, jeg tipper de gjør.) De bør, og jeg håper virkelig, at BSG klarer å slutte mens leken er god. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Blir spennende dette, selv om jeg er mer fan av serier i serie-form, merkelig nok. De har det med å dabbe av mye når de endrer format. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Håper de klarer å skape stemningen dem har i serien. Klamt og intenst drama, herlige romkamper, og en spennende og episk historie. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Sorry, men Battlestar Galactica serien begynte bra, men utviklet seg til en håpløs såpeopera/drama stil av verste sort. Styr unna. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Heh, bra subjektivt blir det uansett hvilket syn du har på serien, i alle fall. For de som liker en litt mer 'down to earth' (litt ironisk, de har jo ikke funnet jorda ) sci-fi-serie hvor det mellommenneskelige står sterkere i fokus enn i andre serier, er dette midt i blinken. Verre er det ikke, man trenger ikke å be alle styre unna. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Heh, bra subjektivt blir det uansett hvilket syn du har på serien, i alle fall. For de som liker en litt mer 'down to earth' (litt ironisk, de har jo ikke funnet jorda ) sci-fi-serie hvor det mellommenneskelige står sterkere i fokus enn i andre serier, er dette midt i blinken. Verre er det ikke, man trenger ikke å be alle styre unna. Vel jeg er helt enig med ham. Siste del av sesong 2 og nesten hele sesong 3 var en pine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg