Pysj Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvorfor lansere én skriver når du kan lansere sju? Les mer Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan også få VoIP-adapter til skriveren, slik at du kan bruke faksen over WLAN. Og hva er sammenhengen mellom VoIP og WLAN i forbindelse med faksfunksjonen ? Lenke til kommentar
KickF Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Yeay ... Xerox = Plastic Fantastic .... Når produktet er kaputt, så lar det seg nesten ikke fikse, og du må kjøpe et nytt. Hvor ble det av di gode printer & kopi produktene som er mulig å reparere & fikse ? ... å ja det stemmer Xerox lager ikke slike produkt ... da må du velge en annen Produsent :!: Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Du kan også få VoIP-adapter til skriveren, slik at du kan bruke faksen over WLAN. Og hva er sammenhengen mellom VoIP og WLAN i forbindelse med faksfunksjonen ? det er vel at man ikke trenger en egen fakslinje, men kan bruke faksen akkurat slik man kan når man for eks. bruke skype til å ringe til vanlige telefoner? Endret 21. mai 2008 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Yeay ... Xerox = Plastic Fantastic .... Når produktet er kaputt, så lar det seg nesten ikke fikse, og du må kjøpe et nytt. Hvor ble det av di gode printer & kopi produktene som er mulig å reparere & fikse ? ... å ja det stemmer Xerox lager ikke slike produkt ... da må du velge en annen Produsent :!: Man må bare vite hva man skal bytte ut av deler. jeg var uttplassert på et firma som reparerte kun Xerox skrivere for en måned elns. og alle skriverene ble fikset untatt en som hette "Docucolor 8000AP" denne var det visst veldig mye problemer med Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en Phaser, og Xerox har ikke svart på de 4 epostene jeg har sendt til dem om brukerstøtte. Da jeg stilte et enkelt lite spørsmål fikk jeg svar etter en uke, når det er et litt mer komplekst problem svarer de ikke Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan hende de er elendige på bruker støtte, ikke vet jeg. men det går an å fikse de iforhold til detKickF sa Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Innlegget mitt var ment som en kommentar om Xerox, ikke som svar på ditt innlegg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Drit i e-post. Ring X-Partner, de fikser kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå