Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 http://www.ubergeek.tv/whatswrong/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 gidder ikke se .. men navnet minner meg om en av de 100.000 bildene som plutselig blir et styggt tryne eller no ... hvis det er det så sier jeg bare ... SØK FFS!!! det er 1000000 av de her fra før! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Før jeg stirrer mer på det, vil jeg gjerne være sikker på at jeg ikke blir skremt av det..? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du kan stirre så lenge du vil uten att det skjer noe spesielt, men hvis du fører musepekeren over et punkt på bildet kan hende man skvetter litt ja (ikke så veldig mye da). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hehehe kvapp ikke. Tenkte det ikke var noe ekkelt liksom. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Selv om jeg visste det kom skvcatt jeg litt. Skvetter mer når jeg vet det kommer, så kommer det ikke, så plutselig kommer det en at jeg ikke forventer noe (puh). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå