theoddone Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Skal gjøre min først vmod, men er litt forviret. Club3D 8800gt kortet mitt har litt forskjellige design fra de vanlige kortene. På XS fant jeg bilde av hvordan jeg skal gjøre det, men skjønner ikke hvordan jeg skal fjerne den ene delen("remove this part" på bilde). Jeg har loddet noen ganger før, men er litt noob. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sette loddebolten på delen evt under så tinnet smelter så drar du opp delen med tang. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Har du noen resultater på hva du nådde med det ? Testet 1.1v softmod med så absolutt gode resultater, så veldig nysgjerrig på hva en runde med loddebolten kan gi Endret 11. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Med 1.38v klarer mine 8800GT 850 på kjernen. Anbefaler loddebolt :-) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hifiking: Prøvde å voltmodde 8800GT for en stund tilbake (som du kanskje husker). Men etter å ha fått kalde føtter midt i loddingen, så tenkte jeg å prøve igjen. Men er det nå blitt så enkelt som beskrevet på bildet i førstepost? For det ser jo betydelig enklere ut enn den metoden jeg begidde meg ut på Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kommer ann på hvilket kort du har, sjekk voltmod tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937488&hl= Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Håper Inno3D har samme kortløsning som Club3D (8800GT). Men det er vel dessverre ikke tilfelle? Ser nemlig at det er for Club3D-kort løsningen i førstepost gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå