Vegard_Haug Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lastebilsimulator. Se videoen Lenke til kommentar
Kimhh86 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det ikkje vanskeleg å halde seg midt i køyrefeltet når ein brukar tastatur? (Det ser ut som at personen som spelar i videoen sliter litt) Virka jo arti, men er jo ikkje allverden med utfordring på så polerte vegar. Savnar vestlandsvegane og utfordringane dei byr på. F.eks: innsnevring, skarpe svingar, svarte tunellar, hull i asfalt, veltefaren utfor kanten, osv... =] Lenke til kommentar
chairmanofthebored Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det ikkje vanskeleg å halde seg midt i køyrefeltet når ein brukar tastatur?(Det ser ut som at personen som spelar i videoen sliter litt) Virka jo arti, men er jo ikkje allverden med utfordring på så polerte vegar. Savnar vestlandsvegane og utfordringane dei byr på. F.eks: innsnevring, skarpe svingar, svarte tunellar, hull i asfalt, veltefaren utfor kanten, osv... =] Lukter jeg en expansion om et års tid der du kan kjøre til Tromsø og bli sittende fast opp tverforbindelsen med sommerdekk på holke-føre. hehe men fra spøk til revolver, dette hørtes faktisk ut som noe jeg kunne funnet på å prøve. hvis det finnes en behagelig måte å styre bilen på. så ut som man styrte synsvinkel med mus og bil med tastatur, noe som fungerer veldig fint i hybrid-spill som inneholder et snev av bil-simuleringer (ala Battlefield 2). man kan sikkert ordne sensitiviteten på rattet regner jeg med. Å kjøre rundt og levere varer høres jo ut som akkurat det jeg gjør til daglig (eller nattlig, for å være presis) men det så likevel morsomt ut på videoen. Og oppgradering og tricking av trucken hørtes også artig ut. Får litt king-of-the-road følelse uten å ha lastebil-lappen engang. Får håpe det ikke blir som med Flight Simulator, at plutselig tror halve kongeriket at de behersker en lastebil fordi de har x antall timer i en data-simulator. Prøv å dobbelt-clutche med tastatur sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg