Vegard_Haug Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den kjente skuespilleren Jake Gyllenhaal har fått rollen som den persiske prinsen. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette kan faktisk bli bra, historien/settingen har bra potensiale til å bli en kul Holywood film. Blir nok litt bedre enn Uwe Boll hvertfall. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 AH! ser frem til dette. Og Jake Gyllenhaal gjorde en veldig god jobb i donnie darko. Jeg tror dette blir en god film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gyllenhaal er jo en dyktig skuespiller også. Har spilt i alle slags filmer (Jarhead, Donnie Darko, Brokeback Mountain, The Day of Tomorrow), så rolletolkningen burde i alle fall være i boks. Men vi får da se. Bruckheimer, liksom... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjempegodt valg! Tror Jake Gyllenhaal kommer til å gjøre en kjempejobb... igjen! Han var genial i Jarhead. Jeg elsker alt Jerry Bruckheimer tar i. Blir stort sett bra alt sammen Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tror også dette kan bli bra, satser på en god eventyrfilm ala Indiana Jones. Bruckheimer var vel forsåvidt producer på National Treasure 1/2...håper dog tonen blir litt mer seriøs selv om de bød på grei underholdning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette kommer til å bli knallbra. Spill er historiefortelling på sitt aller beste, da er det også på sin plass å ha med dyktige skuespillere og produsenter. På nittitallet var jo dette vanlig, hvor man ofte møtte folk som Quentin Tarantino (Directors Chair), Dennis Hopper (Black Dahlia) og Christopher Walken (The Ripper) i spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg