ole_marius Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) har problemer med å installere autorettingen i openoffice, har gåt in på den veiviseren som er i selve office men jeg kan ikke se hvilken instillinger jeg skal ta på (hvis på bilde nedenfor) kan noen vise meg en veiviser for å installere norsk og tysk retting med terminalen? Endret 21. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
ennse Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 det lille problemet der hadde jeg og, at den veiviseren vistes i et vindu som var umulig å se alt innholdet i. hjalp imidlertid å bytte vindusbehandler(?) midlertidig til metacity, hvis du kjører noe annet, og da oppførte veiviseren seg på vanlig måte. nå ser jeg ikke helt hva du kjører, men du kan jo prøve å bytte litt. du kan prøve å installere fusion-icon for å gjøre den oppgaven lettere ellers må det sies at slike bugs er litt for teite - at et grafisk verktøy blir ubrukelig fordi det ikke kan justeres størrelsen på Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dersom du skrur av Compiz så kan du legge til nye ordbøker - og så heller skru på compiz igjen. Det samme skjer i andre programmer, som Sportstracker. Feilen er kjent: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/o...org/+bug/149586 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 hehe oppdaget det for en timesiden, håper de kommer til å fikse det lille problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå