Ueland Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 For de av dere som liker å kode tipser jeg herved om at vi har et eget API for Diskusjon.no tilgjengelig. Per i dag er det ikke mange datastrømmer tilgjengelig da dette er noe som tilbys for å måle interessen. Er det dog noen strømmer som savnes så gi beskjed om det her, så er det ikke utenkelig at det dukker opp. Jege har og skrevet et eksempelprogram som bruker APIet, for å vise eksempel på hva de kan brukes til: http://wiki.diskusjon.no/index.php/ForumNotifyer Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva med privat melding feed? Vel du får jo det på mail da, men det kunne vel vært kjekt for noen. Hva med en siste endring feed på wikien, en som fungere vel å merke (noe den ikke gjøre nå). Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Oh, spennende. Dette må jeg se mer på, bare bli ferdig med eksamen først. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hva med privat melding feed? Ekstra feeder kan lagres på forespørsel ja. Dog krever feeder som gir ut privat innhold litt ekstra funksjonalitet mtp å sende med brukerid/passord etc så ingen tyngre feeder er på plass (enda). Det har kommet ønsker om guider på utvikling av forummoduler og. Slik at de som ønsker å bidra kan være med å lage forummoduler som kan brukes på Diskusjon.no, regner med at en slik guide blir å finne på wikien om kort tid. (Merk: Brukerutviklede moduler blir ikke publisert automatisk på forumet, men må først godkjennes) Eksempler på moduler vi bruker i dag er: Blogg, Siste 24 timer, Mine innlegg & Karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå