Tomzern Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei! Hva kan jeg få for denne?? Pentium 166 mHz AOpen AP5T Hovedkort 4 Stk simm-ram (ukjent hvor mange ram) 2,1 GB harddisk 8x CD-rom 15"skjerm, tastatur og mus 200 w PSU Mini AT tower Er ikke sikker på om jeg skal selge den ennå, men hva kan jeg få for den??hehe Mvh Tomzern Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hører ikke denne hjemme i humor? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvis du har tenkt å selge den for å tjene noe på det, skal du bare glemme det. Hvis det er noen som har bruk for en sånn maskin kan du kanskje få et par hundringser for den... Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 øh...skal du ha noe for den da?? ville ikke betalt for å få mer rot her hjemme. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 tenkte bare at jeg skulle spørre.... Hehe... Den er vel verdiløs da... Da ender det vel opp som en køddemaskin på rommet mitt da... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 500 spenn som skrivemaskin for en utvekslingsstudent fra et fattig land :-? (og da er det fortsatt snakk om ran) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå