Imsvale Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Endelig. På tide han får rødt kort. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg har delvis følgt med på denne saka lenge, og om ikkje anna er det grei underhaldning. Thomspon har funne på så mykje rart at det ikkje overrakser at det blir ei større sak ut av det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Var det ikke godeste her Thompson som klassifiserte The Sims-spillene som opplæringsspill for pedofile? Mannen skyr ingen midler i sitt korstog mot spillmediet. Han vil det til livs, og bryr seg ikke om hvordan. På mange måter er han vel da en gal fanatiker som har mistet litt kontakt med omverdenen. Nesten litt vemodig at han muligens forsvinner fra media. Men vi kan jo håpe at tv-kanalene fortsatt henter ham inn som spillkritiker-ekspert. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Han er funnet skyldig i 27 av 31 anklagelser! http://www.joystiq.com/2008/05/20/judge-ja...onduct-charges/ Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg er redd det kun er dødsstraff som ville ha fått han ut av mediabiletet...og so vondt ønsker eg han trass alt ikkje. Men det er bra han får ein smekk på fingrane, i alle fall. Kay Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Han er funnet skyldig i 27 av 31 anklagelser! http://www.joystiq.com/2008/05/20/judge-ja...onduct-charges/ "recommended the attorney be found guilty on 27 of the 31 misconduct charges – 21 from the Devin Moore" Står ikke at han er funnet skyldig nei Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 13åringer bør ikke spille GTA spør du meg, ellers får vi antageligvis et samfunn her som i USA tilslutt... Jeg har i hvert fall ikke blitt påvirket av GTA IV enda, er på vei å spille gjennom for andre gang. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 alder sier ca ikke en dritt om hvor moden du er og hvordan spill kan påvirke hver enkelt. håper de burer ham inne noen år Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) får håpe drittsekken blir uskadeliggjort[mister retten] skjønner ikke åssen mannen har klart og bli advokat, uttalene hans er jo latterlige, sku tro noen hadde skutt han i huet med en thompson tommygun elns:P. jeje blir jo en komiserie mindre og følge med på da . Og se han debatere på youtube er jo nesten konkuranse dyktig med familiy guy og southpark. Endret 21. mai 2008 av Matmoms Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 He he, Game Over? game over man, game over!!! Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 jeg har bare ett spørsmål hvor, hvis og når i spillet skal man drepe advokaen "Jack Thompson"? vet det er litt off topic bare ville vite Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var artig å ha ham på besøk en stund, men nå er det på tide at han graver seg ned igjen. Det er forøvrig også fint å se at lite av det han har kommet med, har slått igjennom. Det vitner om at det faktisk finnes noe vettug igjen i Amerikanske domstoler. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var på tide. Håper de gjør noe lignende med Tor Erling Staff her til lands. Han er ikke morsom en gang.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Morsomt at han har fått forbud mot å saksøke Take Two i fremtiden. Tror mannen skal innse nederlaget, levere inn advokatlisensen og si hade for denne gangen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 "Jack Thompson har på sin side ikke vært stille gjennom prosessen. Han har rettet en rekke beskyldninger mot dommer Tunis, og saksøkt både Floridas advokatforening og høyesteretten i delstaten." Han tror virkelig at han er den eneste som har rett tydeligvis. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Straffen for denne gutten burde vel bli å være bundet fast i en stol og se på noen spille et voldelig spill *gisp* Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ikke la ham se et voldelig spill. Da kan han jo få noen riktige argumenter til neste rettsak. Da kan kanskje noen lett retarderte dommere/jurymedlemmer gi ham medhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg