Milzit Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har i dag bestilt Get og fikk beskjed om at det ble levert med en router, noe mer viste han jeg bestilte ifra ikke. Er det mulig å få satt opp min egen router bak denne så denne får en public IP? (Passthrought) Noen som vet hva Get leverer nå og oppsett på dette? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du går passord osv til get-routeren kan du vel videresende alt til din egen ruter bak. Hvis ikke så har gjerne getrouteren en DMZ-ip som du kan setet den egen router på. Din router vil ikke få det jeg skjønner med public IP, men for omverden vil det se ut som alt som kommer fra din router egentlig kommer fra GET-routeren (som har public IP). Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk svar ifra Get nå, det er et modem og ikke en router de leverer nå.. så da burde det være greit :!: Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 si hvilke modem du får da. lurer på om get ska starte og bruke nye modem snart, (eurodocsis 3.0 snart) Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Så get har bruker router frem til nå? Skal si ifra, men jeg venter fortsatt på installasjon av kabel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå