Gå til innhold

Vi bør forby Russefeiringen


Anbefalte innlegg

Ja, gud forby noen å kjøpe duct tape! Synes det burde være ulovlig i seg selv.

 

Kanskje de rett og slett skulle fikse ting hjemme? Kanskje de rett og slett skulle fikse russebilen/bussen på en litt jalla måte?

 

Duct tape har en del andre bruksområder enn å bare henge folk opp i trær eller lignende.

 

Hvis du tror jeg er for et forbud mot russetiden, eller for den saks skyld noe som helst, så tar du feil. Jeg ELSKER å se åpne og ærlige mennesker. Jeg ELSKER å vite hvem personene rundt meg er, slik at jeg kan inkludere og ekskludere den og hva jeg liker/ikke liker.

 

Jeg har hørt nok løgn i løpet av mitt liv. Jeg takler ikke folk som juger, uansett om det er en såkalt "hvit løgn". Om jeg skal være helt ærlig så kunne jeg drept en person som jugde til meg, og jeg føler ikke noe ytterligere behov for å forklare hvorfor. Løgnen innebærer også personer som juger for seg selv og dermed bedrar min virkelighetsoppfatning, de nekter meg å se verden, realiteten for hvordan den egentlig er.

 

Edit: Sånn for sikkerhetens skyld, nei PST/tilhengere av DLD, det var en metafor og en skildring av hvor sterkt jeg mener hva jeg nettopp skrev, sett bort i fra at jeg "kunne" drept noen. [/humor]

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor skaper ikke russen litt oppmerksomhet rundt dette selv dersom de mener at de blir sett på urettferdig? Synes de det er urettferdig at de selv er nødt til å fortelle om det også nå?

 

 

De lager oppmerksomhet rundt det. Det er ikke før de siste åra at det har kommet russekrav som å støtte foreninger, samle inn penger, dele ut kort på sykehuset,og sånne ting.

Og sånne ting er veldig synlige. Mer synlig at russ går rundt i byen med bøsser, deler ut kort til 2 barnhager og 1 sykehus,

enn at 5 stykker er vitne til at noen heller eddikk over venninna deres.

Lenke til kommentar

Det har kommet i media, også på nyhetene hos TV2, aner ikke ang. NRK. Men det selger ikke vettu. "Russ oppfører seg fantastisk" selger ikke 10% så mye som "Russ oppfører seg dritt".

 

Kan du linke til det da?

Det er ikke bare fyll og fest som gjelder i russetiden. I år har russen satt innsamlingsrekord.

 

Et eksemplarisk russekull, sier politiet etter landets største russetreff.

Lenke til kommentar

Her er det også noen linker til russ som har gjort bra ting;

 

http://www.oa.no/Ungdom/skyggeredaksjonen2008/article3447813.ece

 

http://www.andalsnes-avis.no/incoming/article338804.ece

 

http://www.h-avis.no/nyheter/russ-pa-sparebluss-1.1771844

 

http://www.favis.no/artikkel.asp?Artid=77439

 

http://dalane-tidende.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=8990

 

http://rha.no/nyheter/tar-opp-kampen-mot-kreften-1.6008670

 

++

 

 

Og andre russ som ikke har gjort noe sånt, oppfører seg bra og har det gøy med sine venner.

Noen få driver med tull, men det er fremdeles i så liten grad.

 

Skal man forby russ så forbyr man også at disse får samle inn penger. Mange russerevyer og fester gir overskuddet sitt til forskjellige foreninger også. Dette er penger som trengs, og som mange foreninger er VELDIG glad for å få. Spesielt fra ungdom. Det viser at ungdom bryr seg.

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Ja, gud forby noen å kjøpe duct tape! Synes det burde være ulovlig i seg selv.

 

Kanskje de rett og slett skulle fikse ting hjemme? Kanskje de rett og slett skulle fikse russebilen/bussen på en litt jalla måte?

 

Duct tape har en del andre bruksområder enn å bare henge folk opp i trær eller lignende.

 

Man burde ikke selge til folk som går i russeklær. Akkurat som egg og vannvåpen for den saks skyld. Såvel som maling som de også har begynt å bruke som terrorvåpen...

Lenke til kommentar

 

Man burde ikke selge til folk som går i russeklær. Akkurat som egg og vannvåpen for den saks skyld. Såvel som maling som de også har begynt å bruke som terrorvåpen...

 

hahahaha :p så man bør ikke selge is til russen heller? Fordi da kommer bare russen til å kaste den på noen? Hvis de kjøper tamponger, neinei.. de skal sikkert prøve å kvæle en liten unge med de...

Tenk om de kjøper hvitost?? Kaste det på gamle mennesker. neiånei.

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Hvorfor ler du når alt sammen er bevist gjennom flere år?

 

Ha ha ha ha ha xD Du er litt søt da xDDDDDDD

 

Tenk om det er en russ ute på gaten? LØP!!! Han er rabiat!! Han kommer til å angripe deg!! HAN HAR EN HANDLEPOSE FRA REMA!!! HAN HAR KJØPT TOMATER OG AGURK!! LØØØØØØØØØØP!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, gud forby noen å kjøpe duct tape! Synes det burde være ulovlig i seg selv.

 

Kanskje de rett og slett skulle fikse ting hjemme? Kanskje de rett og slett skulle fikse russebilen/bussen på en litt jalla måte?

 

Duct tape har en del andre bruksområder enn å bare henge folk opp i trær eller lignende.

 

Man burde ikke selge til folk som går i russeklær. Akkurat som egg og vannvåpen for den saks skyld. Såvel som maling som de også har begynt å bruke som terrorvåpen...

Troller du, ellet innser du ikke selv hvor idiotisk det du sier er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har forstått at alle andre ser likegyldige ut til at småbarn blir dynket i isvann og egg, barn blir bundet fast og malt i ansiktet, fredelige folk som går en tur blir sprutet vann og kastet egg på, jenter blir voldtatt stadig vekk, folk blir slått for morro osv... Jeg er derimot er IKKE likegyldig til det!

Lenke til kommentar

Nei, jeg har forstått at alle andre ser likegyldige ut til at småbarn blir dynket i isvann og egg, barn blir bundet fast og malt i ansiktet, fredelige folk som går en tur blir sprutet vann og kastet egg på, jenter blir voldtatt stadig vekk, folk blir slått for morro osv... Jeg er derimot er IKKE likegyldig til det!

 

Vi er da ikke likegyldige til det?

Nå får du slutte å spille dum! Herregud. Har du ikke fått med deg et fnugg av det folk har skrevet her?

 

Vi er KLAR OVER at noen russ driver med tull. Og vi syntes det er forkastelig, dårlig gjort, teit, kast dem i fengsel, gi dem bot osv..

Men majoriteten av russ, 99% av russ oppfører seg bra og plager INGEN! Derfor er det ingen grunn til å forby, og et forbud ville også vært EKSTREMT VANSKELIG å gjennomføre.

Endret av lillepy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De lager oppmerksomhet rundt det. Det er ikke før de siste åra at det har kommet russekrav som å støtte foreninger, samle inn penger, dele ut kort på sykehuset,og sånne ting.

Og sånne ting er veldig synlige. Mer synlig at russ går rundt i byen med bøsser, deler ut kort til 2 barnhager og 1 sykehus,

enn at 5 stykker er vitne til at noen heller eddikk over venninna deres.

 

Jaså, hva slags oppmerkosmhet? Og det sier jo sitt at de først tar seg sammen og gjør noe positivt når de må...

 

Og nei, det er ikke mer synelig. Det er slike ting som mange gjør helt frivillig mens russen gjør det fordi de må. Faenskap med eddik ol. gjør de fordi de har lyst.

Lenke til kommentar

 

 

Jaså, hva slags oppmerkosmhet? Og det sier jo sitt at de først tar seg sammen og gjør noe positivt når de må...

 

Og nei, det er ikke mer synelig. Det er slike ting som mange gjør helt frivillig mens russen gjør det fordi de må. Faenskap med eddik ol. gjør de fordi de har lyst.

 

Ting viser at russefeiringa er mye bedre nå enn den var før, og hvorfor skal du klandre de som er russ i 2011 for at russefeiringa var verre før? Mange, mange av de som er russ nå går inn for å gjøre bra ting.

 

Herregud altså. Tror du virkelig russen samler inn penger fordi de MÅ? Så de går altså rundt med bøsser ufrivillig?

 

 

Tenk om du hadde fått kreft om noen måneder? Og det en dag hadde kommet en sykepleier og sagt at russen i byen din har jobba hardt for kreftsaken og samlet inn penger, så de nå hadde ekstra midler til å forske på en ny kreftmedisin?

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Jeg kan grave opp x antall artikler som omhandler musmlimske selvmordsbombere.

 

Dermed er alle muslimer selvmordsbombere.

 

Rart det er noen igjen egentlig.

 

Ja, ganske merkelig det :o

 

Ganske merkelig at folk på gata ikke løper i frykt hver gang de ser en russ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du har aldri vist meg den. Og du har bare sagt at den ligger bak i tråden og jeg har sett litt og finner ikke en dritt.

 

Har du sjekket alle linkene jeg nylig la fram? Hvis den ikke er der så ligger den bak i tråden et sted. Skal se etter den i kveld når jeg har bedre tid.

 

Ja har sjekket de og det er ingen av de.

 

 

Nei seff, det er "farlig" og ulovlig, men poenget er at de var en del av det, de hadde lyst og dette forekommer utenfor russetiden også, at det gikk så langt som det gjorde med denne gjengen er uflaks. Uansett så drikker tenåringer i Norge fra de er 14, så skjønner ikke hva disse 16 åringene hadde problemer med.

 

Men dette er altså en trend hos russen ser man utifra artikklen. Altså er problem som kommer til å øke om det fortsetter.

 

Står ikke at det er en trend hos russen, det er noe du antar.

 

Fordi all normal logikk tilsier det, kan du dokumentere at dette ikke er tilfellet? Nei, nei, nei, de drikker ikke mer fordi de er russ, de drikker mer fordi de er i den alderen, det er dems første fest som er på en slik størrelse og de har tilgang til alkoholen, når jeg sier identisk stevne må også dette være faktorer.

 

Fyll er status blant russ akkurat som sex så selvsagt drikker russen mer! At det er flere voldtekter i russetiden også er heller ikke underlig...

 

Har du noe dokumentasjon på at de drikker mer? Fordi de fleste jeg snakker med blir flaue når de blir for fulle. Så igjen detter er noe DU antar! Er det flere voldtekter? Fordi jeg fant flere voldtekter i samme tidsperiode for sivile.

 

Ja jeg sikter til innvandrere fordi de står bak mesteparten av voldtekter og det er ett forbud som faktisk er gjennomførbart. Og for å pekte ut hvor idiotisk tankegang du har. Du angriper en hel gruppe mennesker som ikke nødvendigvis har gjort noe galt eller kommer til å gjøre det.

 

Hva er det du sikter til her? At noe nødvendgvis ikke går galt under russefeiringen? Er du virkelig seriøs?

 

Jeg har alt sagt hva jeg mener om kriminelle innvandrere, men det er altså ikke tema for denne tråden.

 

For det første så er kriminelle innvandrere veldig relativt når det kommer til dette tema så jeg skjønner ikke hvorfor du blånekter på det. Om jeg sier at ingen avgangselever i 2011 ikke kommer til å gjøre noe dritt på en tidsperiode over 17 dager? Nei det sier jeg absolutt ikke, men det ville skjedd noe galt uansett i tilsvarende forhold uten russ. Alle vet det er voldtekstfare på de store offisielle russefestene (ikke pga at det kun er russ der men pga forholdene) og om du er så redd for voldtekt så bør du absolutt ta dine forehåndsregler, hvis du ikke greier og legge deg opp forehåndsregler før de drar dit så vil jeg kalle deg dum. Og det er blitt forklart til deg i denne tråden gang på gang hva en voldtekt på ett russetreff er forhånd til en voldtekt ved bruk av vold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...