Rodion Raskolnikov Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil ikke forby russefeiringen fordi jeg var russ i år. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Russ er et eneste stort pengesluk der du bruker flere månedslønninger på å ikke huske noe i 17 dager. skulle egentlig vært russ selv mer eller mindre, men gadd ikke sløse så mye spenn på drittfylla. Er ikke generelt imot alkohol sånnsett, men russ, ræva tåplig opplegg for sosser fra bærum som får penger av fattern til den "Råeste" bussen for å leike tøff og fly rundt i verdens styggeste bukse. Nei.. for alt jeg bryr meg kunne de utrydda alle russ neste sesong Og fordommene står på høygir som alltid i dette forumet ja? Nå er det kanskje ikke tilfeldig at steder hvor adgangen til kapital er stor så bruker en mer, enn feks noen i Finamark ville gjøre. Men å generalisere det ned til at russetiden er til for sosser minner mer om fordommer og lite gjennomtenkte holdninger enn normal fornuft. Dog mistenker jeg at tendensen; de hadde så fet buss i fjor, vi må overgå det har fått litt for godt feste, uansett ser jeg ingen rimelig grunn til å forby det. Det ville vært like fornuftig som å forby folk å kjøre bil. Bil koster samfunnet mye mer pga ulykker m.m enn russetiden. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 for en del år siden ble ei jente kidnappet av russen i stavanger. hun ble låst fast naken i en gynekologstol som var festet bak i en van. bilen kjørte så rundt midt i sentrum med dørene åpne. etterpå tok hun selvmord... trenger ikke å si hva jeg synes om russ. 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har nå delt tråden i to. Diskusjonen rundt homofili og seksuell legning (off-topic som dro seg over mange sider) finner dere nå her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957336 Videre off-topic vil bare bli slettet uten notis. Så da kan vi diskutere russ igjen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) for en del år siden ble ei jente kidnappet av russen i stavanger. hun ble låst fast naken i en gynekologstol som var festet bak i en van. bilen kjørte så rundt midt i sentrum med dørene åpne.etterpå tok hun selvmord... trenger ikke å si hva jeg synes om russ. Skjer mye fælt her i verden, selv i snille Norge. Hvis det er en gruppe med røde/blå klær og som kaller seg russ som gjør noe fælt så kan man da ikke bannlyse å bruke blå/røde klær og kalle seg russ i all fremtid..... Om det viser seg at en morder var kristen, så skal vi bannlyse alle som går i kirken og kaller seg kristne? Det finnes syke mennesker i alle folkegrupper, og ser ingen grunn til å hate alle (etter hva jeg forstod så var det dette du syntes om russen) som er ferdig med 3 allmenn og velger å ferie dette. (noe som gjelder de aller, aller fleste) Så da kan vi diskutere russ igjen Flott, savnet dette. Endret 23. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 for en del år siden ble ei jente kidnappet av russen i stavanger. hun ble låst fast naken i en gynekologstol som var festet bak i en van. bilen kjørte så rundt midt i sentrum med dørene åpne.etterpå tok hun selvmord... trenger ikke å si hva jeg synes om russ. Blir som andrull sier, men jeg undres hva som skjedde med de som gjorde det og når dette skjedde? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den burde blitt flyttet utenfor skoleåret, men å forby russefeiring synes jeg er en tåpelig idé. Da er jo poenget med russetog på 17. mai borte. Russetoget er jo elendig uansett. I alle fall har det vært det hver gang jeg har sett det.. Er jo bare en gjeng bakfulle trøttinger som subber forbi. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Russetoget er alltids et fargerikt og livlig innslag. Ihvertfall av egen erfaring. Endret 24. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
gamern1337 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Den burde blitt flyttet utenfor skoleåret, men å forby russefeiring synes jeg er en tåpelig idé. Da er jo poenget med russetog på 17. mai borte. Russetoget er jo elendig uansett. I alle fall har det vært det hver gang jeg har sett det.. Er jo bare en gjeng bakfulle trøttinger som subber forbi. Hvor tåpelig er det å se en gjeng bedrukne halvnakne apekatter, som er musikk og festavhengig 24/7, og som flyr rundt i sentrum og hoier og haier rundt omkring uten mål og mening. De blir observert av en gjeng japanere i det den japanske guiden sier på dårlig engelsk: "Ladies and gentlemen, welcome to Norway" I rest my case.... 1 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den burde blitt flyttet utenfor skoleåret, men å forby russefeiring synes jeg er en tåpelig idé. Da er jo poenget med russetog på 17. mai borte. Russetoget er jo elendig uansett. I alle fall har det vært det hver gang jeg har sett det.. Er jo bare en gjeng bakfulle trøttinger som subber forbi. Hvor tåpelig er det å se en gjeng bedrukne halvnakne apekatter, som er musikk og festavhengig 24/7, og som flyr rundt i sentrum og hoier og haier rundt omkring uten mål og mening. De blir observert av en gjeng japanere i det den japanske guiden sier på dårlig engelsk: "Ladies and gentlemen, welcome to Norway" I rest my case.... Pretty tåpelig. Derfor kan russefeiringen flyttes til etter 17. mai og eksamener og greier. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Syntes ikke det burde bli ulovelig å feire. Kan ikke bare fjerne en tradisjon helt uten videre, og tro at folk vil følge det. Men det som jeg syntes er litt synd er at utviklingen gjerne ikke har gått helt rett vei når det gjelder penge og alkoholforbruket. Skolen burde gjerne ta litt mer avstand og sette litt klarere regler for de tre ukene enn de gjør nå. På min skole feks var det nesten som de forventet og ville vi skulle ta det helt ut. Vet om flere som rett å slett ble med på feiringen, men som egentlig ikke ville. Rett å slett fordi det var mer arbeid å ikke være med. Har man valgt å ikke være med så kan man egentlig bare droppe skolen de tre ukene. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor tåpelig er det å se en gjeng bedrukne halvnakne apekatter, som er musikk og festavhengig 24/7, og som flyr rundt i sentrum og hoier og haier rundt omkring uten mål og mening. De blir observert av en gjeng japanere i det den japanske guiden sier på dårlig engelsk: "Ladies and gentlemen, welcome to Norway" I rest my case.... Hehe, da er det nok bedre å sitte hjemme og råtne forran skj3rm3n ja Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 De sier jo hvert år at det er den værste . Jeg ser uansett ikke noen logisk måte å forby dem på, at alle mellom 18 og 19 skal mellom 30.april og 17.mai ikke få lov til å drikke kanskje? Isåfall burde julebord og andre ansamlinger der hvor folk kommer for å drikke bli forbudt også. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Foreslår kollektivt selvmord - for mange ubehageligheter for at livet skal være verdt noe... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 for en del år siden ble ei jente kidnappet av russen i stavanger. hun ble låst fast naken i en gynekologstol som var festet bak i en van. bilen kjørte så rundt midt i sentrum med dørene åpne.etterpå tok hun selvmord... trenger ikke å si hva jeg synes om russ. Ha. Ha. Kilde? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den burde blitt flyttet utenfor skoleåret, men å forby russefeiring synes jeg er en tåpelig idé. Da er jo poenget med russetog på 17. mai borte. Russetoget er jo elendig uansett. I alle fall har det vært det hver gang jeg har sett det.. Er jo bare en gjeng bakfulle trøttinger som subber forbi. Eller noen biler som kjører forbi og tuter med hornene mens noen russ sitter på taket og spruter vann. Kjempespennende. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jaha. Det er altså så utrolig mye mer spennende å se en gammel nedslitt lastebil med noen pensjonister som ser ut som de trener med sine ergometersykle kjører forbi? Eller når svømmegruppa tar på seg et blått laken rundt midjen og hoyer rundt.... Nei, sett på en film og se det istedenfor om du ikke liker å se på norske tog eller andre som morer seg. Endret 24. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 man skal ikke ta alle russene under samme grep, er selv ikke russ før om to år og snakker derfor ikke av den grunn av at jeg er en selv. vi kan jo sammenligne det trådstarteren mener at alle russer er av samme slag, da sier jeg at du kan likså godt sameligne en ny fød baby fra Tønsberg og en 42 år gammel terrorist Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Poenget ditt er? Tog trenger ikke være kjempespennende. Det var vel heller ditt poeng jeg savnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå